Nedtelling til ultralyder

9 dager :Heartred er da 7+2, det er det seneste jeg har tatt første ul. Første gang tok jeg 5+6 og sist var det 6+4 . Men ser vel littegrann mer nå håper jeg :Heartred

Du har nok rett. Symptomene har jo vedvart, og de siste dagene har kvalmen kommet også, så alt tyder jo egentlig på at det går bra. Men etter å ha gått igjennom så mye bare for å i det hele tatt å komme hit (operasjoner og ivf), kjenner jeg at jeg trenger mye bekreftelse :bag:

Uff, det skjønner jeg. Jeg synes jo tiden hittil har føltes som en evighet. Klarer ikke å forestille meg å skulle ha ventet til ordinær tidlig i uke 12-ish, eller enda lenger som man måtte vente tidligere :dead:

Men da er vi ca like langt på vei? Krysser fingrene for at tiden går fort frem til ultralyd for din del også nå :bounce:love017
Herlighet, skjønner det føles som ekstra mye står på spill ja :shy::Heartpink Som du har stått på :Heartpink Ja, det blir godt å få bekreftelse :joyful::Heartpink

Ja vi er det! Takk for det og masse lykke til :Heartpink Må du få nyte den store premien din i morgen :dummy::dummy1:

Jeg har hatt det 100% på samme måte! Etter helgen har jeg følt meg nesten opplagt og puppene har bare tatt ferie fra å plage meg. Så jeg var så utrolig redd, og hadde nesten panikk da jeg la meg i stolen! Alt sto bra til! I dag har jeg lært meg å ikke stole på pupper og dagsform!

Jeg slet også i forrige uke med at jeg kun fikk 2-3 på CB digital, når jeg selv mente at jeg måtte være godt over 5+. Klarte heldigvis å slutte å teste mens leken var god, og nå skal jeg ikke plage meg selv mer med sånn tull, det har ingenting å si på utfallet. Og nå VET jeg at jeg ikke kan bruke puppeluppene som indikator på om graviditeten fortsetter :whacky011
Takk! Jeg vet jo egentlig at symptomene kan variere, men det hjelper å prate med noen som går igjennom det samme, og ikke minst høre at alt gikk bra :love017

Back
Topp