Nedtelling til ultralyder

Time i morgen, da er jeg 7+0. Er såå nervøs, og veksler mellom å være positiv hver gang jeg kjenner på symptomer som ømme pupper og kvalme, og få nesten-panikk når symptomene letter eller forsvinner for en liten stund (stort sett når jeg har fått hvile skikkelig ut, og ikke er like trøtt og sliten). Krysser fingrene for at alt ser bra ut og jeg får se hjerteslag :Heartred

Det var så fint! Fikk se det lille hjertet banke flittig inni der :Heartred Legen sa at alt så veldig bra ut, hurra! Men satte med tre dager tilbake til 6+4 - det kan jeg leve med!
Åååå så heldig du er, for en lykke! Ja 3 dager kan man leve med, spesielt etter å ha sett liv og røre :shy: :Heartpink

Time i morgen, da er jeg 7+0. Er såå nervøs, og veksler mellom å være positiv hver gang jeg kjenner på symptomer som ømme pupper og kvalme, og få nesten-panikk når symptomene letter eller forsvinner for en liten stund (stort sett når jeg har fått hvile skikkelig ut, og ikke er like trøtt og sliten). Krysser fingrene for at alt ser bra ut og jeg får se hjerteslag :Heartred
Skjønner deg, men det mest sannsynlig så er det en liten bamsemums der inne med dunkende hjerte! Du er heldig som finner ut i morgen! Jeg er 7+0 i dag. Og jeg skal ikke før 8+5.. føles så alt for lenge til! :arghh:

Skjønner deg, men det mest sannsynlig så er det en liten bamsemums der inne med dunkende hjerte! Du er heldig som finner ut i morgen! Jeg er 7+0 i dag. Og jeg skal ikke før 8+5.. føles så alt for lenge til! :arghh:
Du har nok rett. Symptomene har jo vedvart, og de siste dagene har kvalmen kommet også, så alt tyder jo egentlig på at det går bra. Men etter å ha gått igjennom så mye bare for å i det hele tatt å komme hit (operasjoner og ivf), kjenner jeg at jeg trenger mye bekreftelse :bag:

Uff, det skjønner jeg. Jeg synes jo tiden hittil har føltes som en evighet. Klarer ikke å forestille meg å skulle ha ventet til ordinær tidlig i uke 12-ish, eller enda lenger som man måtte vente tidligere :dead:

Men da er vi ca like langt på vei? Krysser fingrene for at tiden går fort frem til ultralyd for din del også nå :bounce:love017

Jeg har hatt det 100% på samme måte! Etter helgen har jeg følt meg nesten opplagt og puppene har bare tatt ferie fra å plage meg. Så jeg var så utrolig redd, og hadde nesten panikk da jeg la meg i stolen! Alt sto bra til! I dag har jeg lært meg å ikke stole på pupper og dagsform!

Jeg slet også i forrige uke med at jeg kun fikk 2-3 på CB digital, når jeg selv mente at jeg måtte være godt over 5+. Klarte heldigvis å slutte å teste mens leken var god, og nå skal jeg ikke plage meg selv mer med sånn tull, det har ingenting å si på utfallet. Og nå VET jeg at jeg ikke kan bruke puppeluppene som indikator på om graviditeten fortsetter :whacky011

Back
Topp