Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari

Krysser fingrene for degI morgen. Får løs mage av nervøsitet

Ååå Gleder oss til å få oppdateringI morgen. Får løs mage av nervøsitet

Det var så fint! Fikk se det lille hjertet banke flittig inni derÅåå Gleder oss til å få oppdatering![]()
Legen sa at alt så veldig bra ut, hurra! Men satte med tre dager tilbake til 6+4 - det kan jeg leve med!
Åååå så heldig du er, for en lykke! Ja 3 dager kan man leve med, spesielt etter å ha sett liv og røreDet var så fint! Fikk se det lille hjertet banke flittig inni derLegen sa at alt så veldig bra ut, hurra! Men satte med tre dager tilbake til 6+4 - det kan jeg leve med!

Skjønner deg, men det mest sannsynlig så er det en liten bamsemums der inne med dunkende hjerte! Du er heldig som finner ut i morgen! Jeg er 7+0 i dag. Og jeg skal ikke før 8+5.. føles så alt for lenge til!Time i morgen, da er jeg 7+0. Er såå nervøs, og veksler mellom å være positiv hver gang jeg kjenner på symptomer som ømme pupper og kvalme, og få nesten-panikk når symptomene letter eller forsvinner for en liten stund (stort sett når jeg har fått hvile skikkelig ut, og ikke er like trøtt og sliten). Krysser fingrene for at alt ser bra ut og jeg får se hjerteslag![]()

Du har nok rett. Symptomene har jo vedvart, og de siste dagene har kvalmen kommet også, så alt tyder jo egentlig på at det går bra. Men etter å ha gått igjennom så mye bare for å i det hele tatt å komme hit (operasjoner og ivf), kjenner jeg at jeg trenger mye bekreftelseSkjønner deg, men det mest sannsynlig så er det en liten bamsemums der inne med dunkende hjerte! Du er heldig som finner ut i morgen! Jeg er 7+0 i dag. Og jeg skal ikke før 8+5.. føles så alt for lenge til!![]()

Jeg har hatt det 100% på samme måte! Etter helgen har jeg følt meg nesten opplagt og puppene har bare tatt ferie fra å plage meg. Så jeg var så utrolig redd, og hadde nesten panikk da jeg la meg i stolen! Alt sto bra til! I dag har jeg lært meg å ikke stole på pupper og dagsform!Time i morgen, da er jeg 7+0. Er såå nervøs, og veksler mellom å være positiv hver gang jeg kjenner på symptomer som ømme pupper og kvalme, og få nesten-panikk når symptomene letter eller forsvinner for en liten stund (stort sett når jeg har fått hvile skikkelig ut, og ikke er like trøtt og sliten). Krysser fingrene for at alt ser bra ut og jeg får se hjerteslag![]()