I dag er det 6 dager igjen til TUL. Holder på å gå på veggen av denne ventingen. Går bare og overanalyserer alle symptomene (og tidvis "mangel" på symptomer) 

Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari

Spennende!! hvor langt er du på vei da?I dag er det 6 dager igjen til TUL. Holder på å gå på veggen av denne ventingen. Går bare og overanalyserer alle symptomene (og tidvis "mangel" på symptomer)![]()
Da vil jeg være akkurat 7+0Spennende!! hvor langt er du på vei da?

Livredd for at det ikke skal være noe hjertebank, men krysser alt for å få gode nyheter 
Krysser for deg her også2 dager!!! Klarte ikke å vente lenger. Da skal jeg være 6+6Livredd for at det ikke skal være noe hjertebank, men krysser alt for å få gode nyheter
![]()

Så spennende! Du får nok se et lite hjerte med hjertebank tenker jeg2 dager!!! Klarte ikke å vente lenger. Da skal jeg være 6+6Livredd for at det ikke skal være noe hjertebank, men krysser alt for å få gode nyheter
![]()
Masse lykke til!KrysskryssFørstkommende onsdag, så 4 dagerda er jeg 7+0 eller 7+1 avhengig av hvilken app jeg ser på. Jeg er så nervøs! Men nå er det mye symptomer her etter en litt roligere periode, så krysser fingre!