Kjenner det er lenge til, uten å engang vite om hvordan hcg etter testene 14 dpo var.. ahh klarer jeg å vente så lenge?Oooh! Spennende!![]()

Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Kjenner det er lenge til, uten å engang vite om hvordan hcg etter testene 14 dpo var.. ahh klarer jeg å vente så lenge?Oooh! Spennende!![]()

Mitt første svangerskap testet jeg kanskje bare noen få tester ila en uke. Deretter ingenting! Kjente etter noen uker med symptomer at magen vokste litt, merket det da jeg lå på ryggen og kjente det var litt hardere i livmor. Så var jeg hos jordmor i uke 16, der fikk jeg høre hjertelyden. Og så var det kun én ultralyd i uke 18. Var ikke noe stresset. Alt bare gikk sin gang. Det er bare en annen tid nå, med masse tester i ukevis og flere ultralyder. Du har jo testet positivt, så du er gravid-uten tvilKjenner det er lenge til, uten å engang vite om hvordan hcg etter testene 14 dpo var.. ahh klarer jeg å vente så lenge?![]()
Alt er nok helt i orden. Håper ikke du stresser med at de fleste andre driver på med mye testing
Hvor i Drammen tar du ultralyd? Har også lyst til å gå på veldig tidlig8 dager til veldig tidlig ultralydda er jeg 6+6

Jeg går til Sunniva HochnowskiHvor i Drammen tar du ultralyd? Har også lyst til å gå på veldig tidlig![]()
Hun har sitt eget kontor. Jeg gikk til henne med forrige da jeg blødde og hun var veldig flink og trygget meg

Åå hvorfor har du egentlig ikke trua?13 dager til neste ultralyd
Kan hende jeg flyttes over til mai da, mtp at det omtrent kun var plommesekk å se i dag på ultralyd, hun estimerte meg til ca 6 uker, kanskje litt mindre. Håper det er mer å se om 2 uker.
Har egentlig ikke troa, men tenker at det er greit å sjekke. Og jeg vet jeg hadde sen eggløsning.
Hadde du ut i fra beregningen kommet en del lenger? Sen EL ja, håper for deg at det bare er derfor da og at det går bra 

? Ser mange her har tidligereJeg satsa på rundt uke 7 (ble 6+6 da det var da de hadde ledig. Da skal det gå fint å se hjertet slå, som jeg syns er det mest vesentlige.Ahhh så usikker på om jeg burde ha tidligere ultralyd enn 8+5? Ser mange her har tidligere
Jeg ville også ha det tidlig for å kunne si det tidlig til venner og familie.
Uke 8 er også tidlig ^^ ble 6+6 her for å se hjerteslag tidlig, litt over gjennomsnittet nervøsAhhh så usikker på om jeg burde ha tidligere ultralyd enn 8+5? Ser mange her har tidligere

Tror det bare er min egen frykt for å miste igjen, gynekologen var ikke urolig. Får svar om under to uker, så lever i håpetÅå hvorfor har du egentlig ikke trua?Hadde du ut i fra beregningen kommet en del lenger? Sen EL ja, håper for deg at det bare er derfor da og at det går bra
![]()
Jeg syns 8+5 høres perfekt ut, da ser man mye merAhhh så usikker på om jeg burde ha tidligere ultralyd enn 8+5? Ser mange her har tidligere