Det gikk fintSå spennende! Hvordan gikk det?
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Det gikk fintSå spennende! Hvordan gikk det?
Så kjedelig da, skjønner at du ble skuffet. Men de vil nok bare det tryggeste for spiren i magen.Det gikk fintlitt skuffet på at vi ikke fikk bilder eller høre hjertelyden. Legen mente at det ikke ville bruke det instrumentet så tidlig pga fare for varme i vevet
Det med hjertelyd/doppler sa jordmoren vi var hos også! Sånn var det ikke sist, men gikk bra siden vi så hjertet og frekvensenDet gikk fintlitt skuffet på at vi ikke fikk bilder eller høre hjertelyden. Legen mente at det ikke ville bruke det instrumentet så tidlig pga fare for varme i vevet
Kjedelig å ikke få bilder! Så rartVi fikk se et sterkt bankende hjerte. Er ca 6+6Så kjedelig da, skjønner at du ble skuffet. Men de vil nok bare det tryggeste for spiren i magen.Men fikk du se hjerte som slo selvom du ikke fikk høre lyden? Jeg skal i morgen - vet ikke hvor langt jeg er på vei men vil tro rundt 7 uker - jeg var på tirsdag forrige uke og da sa de at jeg var 5+ et eller annet, og da fikk jeg ikke se hjertet slo, for det var for tidlig. Så er veldig nervøs for i morgen. Har masse symptomer men man blir jo redd likevel.

Krysser fingrene for oss begge!0 litt nervepirrende, håper sånn at det ikke er tom fostersekk igjen
0 litt nervepirrende, håper sånn at det ikke er tom fostersekk igjen
Lykke til begge to0er så spent - har time på sykehuset om to timer - håper så inderlig alt går bra
![]()

0 litt nervepirrende, håper sånn at det ikke er tom fostersekk igjen
Lykke til begge to0er så spent - har time på sykehuset om to timer - håper så inderlig alt går bra
![]()

Å så fint å få se hjerteslagFikk se et lite hjerte som slo og hun målte seg frem til 7+5. først så hun 6+4 som gjorde meg litt nervøs - men så målte hun et par ganger til.veldig lettet men fremdeles urolig. Når skal uroen gi seg, haha!
Hmm, mitt var 1,17 og jeg fikk 7+2. Men virker som det er smååå marginer med ultralyden når det er så smått. Kan det målet ha vært ett av flere som ble tatt? Kanskje ringe og høre?Men jeg stusser litt - for når jeg ser på målet som ble gjort og sjekker på internett så stemmer ikke CRL målet med 7+5. mitt CRL mål var 0,82. Hmm

Nei det soM var så rart var at hun presiserte flere ganger «jo her står det 0.82 som tilsvarer 7+5»Hmm, mitt var 1,17 og jeg fikk 7+2. Men virker som det er smååå marginer med ultralyden når det er så smått. Kan det målet ha vært ett av flere som ble tatt? Kanskje ringe og høre?![]()
Hvordan gikk det med deg?Å så fint å få se hjerteslagDa ser man hvor fort det er å få feil mål, hvis de ikke kontrollerer
Det gikk så fint, bamsemums med hjerteslag og lyd. Var dritnervøs mens jeg satt på venterommetHvordan gikk det med deg?