Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari

Jeg hadde en i forrige uke, rundt uke 32, for å sjekke om morkaken lå i veien for fødselskanalen. Det gjorde den ikke, så da trengs ikke mer oppfølging av det. Timen ble satt opp da jeg var på ordinær ultralyd, fordi jordmor ikke kunne si sikkert da om morkaken lå for langt nede.Bare lurer. Dere som har ultralyd nå, på hvilket grunnlag får dere det? Evt. om dere bestiller selv privat?
Jeg har fått to ekstra kontroller i uke 24 og neste nå i uke 34, pga. komplikasjoner ved forrige fødsel. Disse kontrollene er hos gynekolog og overlege ved føden, så det er noe annet enn ved kontroll hos jordmor.Bare lurer. Dere som har ultralyd nå, på hvilket grunnlag får dere det? Evt. om dere bestiller selv privat?
Svangerskapsdiabetes (vekstkontroll) og forliggende morkake.Bare lurer. Dere som har ultralyd nå, på hvilket grunnlag får dere det? Evt. om dere bestiller selv privat?
Fikk tilvekstskontroll pga alder og IVF.Bare lurer. Dere som har ultralyd nå, på hvilket grunnlag får dere det? Evt. om dere bestiller selv privat?