Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Spennende Det blir nok stasTUL i morgen (7uker)
Veldig spent, første gang vi er på ultralyd!
Spent på å høre hvordan det gikk1 dag
Altså ultralyd idag? Du må oppdatere hvordan det gikkTUL i morgen (7uker)
Veldig spent, første gang vi er på ultralyd!
Min otul er når jeg er rundt 10+4 pga kapasitet, du kan jo ringe å høre med dem om du kan få en senere datoI dag fikk jeg til offentlig tul 30.12. Syntes det var veldig tidlig? Jeg er da bare 10+0 etter mens. Avbestiller derfor den private siden det bare er en uke forskjell.
18
Ååå, må oppdatere ossTUL i dag om bare noen timer
Orker ikke, tiltak å plukke opp tlf og i tillegg ringe får heller bare være tidlig selv om det blir tre, potensielt fire uker tidligere enn sist.Min otul er når jeg er rundt 10+4 pga kapasitet, du kan jo ringe å høre med dem om du kan få en senere dato
Har selv telefonskrekk, så forstår deg veldig godtOrker ikke, tiltak å plukke opp tlf og i tillegg ringe får heller bare være tidlig selv om det blir tre, potensielt fire uker tidligere enn sist.
Så bra du fikk ny time kan jeg spørre hva den tabletten er og er god for?Da er neste 2.Januar. Skal starte Utrogestan vaginal tabl i dag.
Har født ekstremt prematurt før, så det er forebyggende behandling. Tabletten inneholder hormonet progesteron som "holder" på graviditeten.Så bra du fikk ny time kan jeg spørre hva den tabletten er og er god for?