LilleSpire3
Flørter med forumet
1 dag til privat ultralyd, 31 dager til OUL
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Hvordan gikk det idag?TOUL i dag klokken 12.30. Er så nervøs pga blødningen i helgaHåper bare vi får se et bankende hjerte og kan fortsette å glede oss til august
![]()

Vi er overlykkelige! Fikk se et bankende hjerte og en sprellende bebis som er helt frisk, fin og perfekt!!!Hvordan gikk det idag?![]()

Vi har aldri vært så letta noengang før. Både jeg og gubben felte mange gledestårer, og de bare rant og rant under hele undersøkelsen. Nå kan vi endelig puste ut og glede oss igjen. Fantastisk følelse. Tusen takk til alle dere for mye støtte og engasjement disse dagene, det har betydd mye 
Åååh så fantastiskVi er overlykkelige! Fikk se et bankende hjerte og en sprellende bebis som er helt frisk, fin og perfekt!!!Vi har aldri vært så letta noengang før. Både jeg og gubben felte mange gledestårer, og de bare rant og rant under hele undersøkelsen. Nå kan vi endelig puste ut og glede oss igjen. Fantastisk følelse. Tusen takk til alle dere for mye støtte og engasjement disse dagene, det har betydd mye
![]()
Vet hvor engstelig man blir av å ha blødninger. Nå kan dere senke skuldrene 
Herlige nyheter! Nå ble jeg så glad på deres vegne!