Nedtelling til ultralyd

Ble jeg ikke da målt til veldig lav frekvens!?
Hvis din behandler er fornøyd med frekvensen som ble målt, hadde jeg forholdt meg til det. På helsenorge står det følgende: Normalt vil fosterlyden variere mellom 110 – 150 slag per minutt. Hjertefrekvens kan variere veldig: er fosteret i aktivitet/sover det etc. Så lenge det ikke er langt utenfor det som regnes som normalt så hadde jeg ikke bekymret meg nevneverdig.

Hvis din behandler er fornøyd med frekvensen som ble målt, hadde jeg forholdt meg til det. På helsenorge står det følgende: Normalt vil fosterlyden variere mellom 110 – 150 slag per minutt. Hjertefrekvens kan variere veldig: er fosteret i aktivitet/sover det etc. Så lenge det ikke er langt utenfor det som regnes som normalt så hadde jeg ikke bekymret meg nevneverdig.
Jeg skulle ønske at jeg kunne stole på behandlerne våre, men problemet er at jeg har blitt ført bak lyset utrolig mange ganger at det er vanskelig. Ikke nødvendigvis av denne legen personlig, men likevel. Det har vært en gjenganger at vi har fått litt vel optimistiske tilbakemeldinger når det faktisk ikke er liv laga (bokstavelig talt). Men jeg skal prøve å la det ligge, mens jeg ligger her og er sykt kvalm fordi jeg spiste noe kroppen ikke ville ha likevel. Svangerskapskvalmen er jeg veldig glad for å ha, det er et godt tegn! :happy:

Back
Topp