Nedtelling til ultralyd

Hjelp! Plutselig fikk jeg time til tidlig ultralyd i morgen.
Da er jeg 6+0. Det er veldig tidlig, men med såpass høyt hcg-nivå håper de å kunne se liv/hjerteslag. Hvis ikke skal jeg på en ny en 7+4 som jeg har bestilt privat.

Da er jeg 6+0. Det er veldig tidlig, men med såpass høyt hcg-nivå håper de å kunne se liv/hjerteslag. Hvis ikke skal jeg på en ny en 7+4 som jeg har bestilt privat.
Spennende! Masse lykke til :Heartred

13

Jeg har lest på amerikanske IVF-sider at når folk hadde 11k i hcg fant de sterk nok hjertelyd til at det kunne fanges opp på UL uavhengig av hvor langt de var på vei (i singelgraviditeter). Du hadde over 11k for en stund siden? Jeg var på TUL privat 6+2 og det var helt tydelig hjertefrekvens. Lykke til!!

Jeg har lest på amerikanske IVF-sider at når folk hadde 11k i hcg fant de sterk nok hjertelyd til at det kunne fanges opp på UL uavhengig av hvor langt de var på vei (i singelgraviditeter). Du hadde over 11k for en stund siden? Jeg var på TUL privat 6+2 og det var helt tydelig hjertefrekvens. Lykke til!!
Tusen takk for oppmuntrende ord! 11 117 for tre dager siden

Tusen takk for oppmuntrende ord! 11 117 for tre dager siden

Every patient with an HCG level greater than 10,800 mIU/ml had a visible embryo with a heartbeat.

Da skal det være grei skuring for din del. :joyful:

Every patient with an HCG level greater than 10,800 mIU/ml had a visible embryo with a heartbeat.

Da skal det være grei skuring for din del. :joyful:
Hadde over 14000 sist svangerskap på 5+2, men fosteret slutta å utvikle seg rundt 6+2. Men da har det lille livet iallfall hatt et hjerteslag :Heartred Håper vi får se i morgen denne gangen, og at det varer. Tusen takk!

Back
Topp