Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Lykke tilI dag, veldig snart

Så herlig!Takk! Gikk veldig bra. Fikk se et bankende hjerte![]()
![]()
gratulerer så mye!Spennende! Masse lykke tilHjelp! Plutselig fikk jeg time til tidlig ultralyd i morgen.
Da er jeg 6+0. Det er veldig tidlig, men med såpass høyt hcg-nivå håper de å kunne se liv/hjerteslag. Hvis ikke skal jeg på en ny en 7+4 som jeg har bestilt privat.

Hurra!Takk! Gikk veldig bra. Fikk se et bankende hjerte![]()
![]()
Jeg har lest på amerikanske IVF-sider at når folk hadde 11k i hcg fant de sterk nok hjertelyd til at det kunne fanges opp på UL uavhengig av hvor langt de var på vei (i singelgraviditeter). Du hadde over 11k for en stund siden? Jeg var på TUL privat 6+2 og det var helt tydelig hjertefrekvens. Lykke til!!Hjelp! Plutselig fikk jeg time til tidlig ultralyd i morgen.
Da er jeg 6+0. Det er veldig tidlig, men med såpass høyt hcg-nivå håper de å kunne se liv/hjerteslag. Hvis ikke skal jeg på en ny en 7+4 som jeg har bestilt privat.
Tusen takk for oppmuntrende ord! 11 117 for tre dager sidenJeg har lest på amerikanske IVF-sider at når folk hadde 11k i hcg fant de sterk nok hjertelyd til at det kunne fanges opp på UL uavhengig av hvor langt de var på vei (i singelgraviditeter). Du hadde over 11k for en stund siden? Jeg var på TUL privat 6+2 og det var helt tydelig hjertefrekvens. Lykke til!!
Tusen takk for oppmuntrende ord! 11 117 for tre dager siden

Hadde over 14000 sist svangerskap på 5+2, men fosteret slutta å utvikle seg rundt 6+2. Men da har det lille livet iallfall hatt et hjerteslag![]()
Transvaginal sonography in the evaluation of normal early pregnancy: correlation with HCG level - PubMed
Transvaginal sonography (TVS) is the procedure of choice in evaluating the viability of embryos early in pregnancy. However, viability based on TVS can be assessed more accurately when the exact gestational age from the last menstrual period is known or when the findings are correlated with beta...pubmed.ncbi.nlm.nih.gov
Every patient with an HCG level greater than 10,800 mIU/ml had a visible embryo with a heartbeat.
Da skal det være grei skuring for din del.![]()
Håper vi får se i morgen denne gangen, og at det varer. Tusen takk!