Nedtelling til ultralyd

Dette gikk ikke så bra. Hun så en fostersekk med masse vann og en plommesekk, men kunne ikke se noe foster eller hjerteslag, og det burde man nå. Det er heller ingen sjans for at jeg er kortere på vei. Hun henviste meg videre til sykehuset neste uke, men mest sannsynlig har det sluttet å utvikle seg :sad010
Nei så trist:sorry: håper du har støtte rundt deg:Heartred

Akkurat en uke til første ultralyd på sykehuset! Var privat for nesten to uker siden men da var jeg bare 5+3 så da var det ikke mye å se… Blir mer spennende om en uke når jeg er 8+2! :love7 Men må innrømme at jeg syntes det er akkurat like skummelt som spennende!

29 dager, når jeg er 8+5.
Men det blir fort en på jobb før den tid, hvis mannen syns det er greit at jeg gjør den første alene.

Dette gikk ikke så bra. Hun så en fostersekk med masse vann og en plommesekk, men kunne ikke se noe foster eller hjerteslag, og det burde man nå. Det er heller ingen sjans for at jeg er kortere på vei. Hun henviste meg videre til sykehuset neste uke, men mest sannsynlig har det sluttet å utvikle seg :sad010
Så lei meg for å lese dette!! Krysser fingrene. Gått gjennom det selv og vet hvordan det er:arghh:

Back
Topp