Nedtelling til ultralyd

Ble brått time på TUL imorgen for min del :nailbiting:
Da er jeg i uke 7+2:happy:

Er veldig nervøs, men er forberedt for at det kan ikke gå bra. Mistet jo datteren vår i uke 20 for 4 mndr siden:Heartred Redd for at de ikke finner noe hjerteslag osv igjen. Men samtidig må jeg vel tenke positivt at det går som regel bra med regnbue-babyer i de fleste tilfeller :Heartred

Er veldig nervøs, men er forberedt for at det kan ikke gå bra. Mistet jo datteren vår i uke 20 for 4 mndr siden:Heartred Redd for at de ikke finner noe hjerteslag osv igjen. Men samtidig må jeg vel tenke positivt at det går som regel bra med regnbue-babyer i de fleste tilfeller :Heartred
Masse lykke til :Heartpink

3

Klarte ikke å holde meg lenger, så bestilte en time til fredag :confused005 det er egentlig noen dager før jeg kunne tenkt meg (bare 6+4), men neste uke blir en kaos-uke og jeg håper jeg kan få se hjerteslag og at plasseringen er riktig slik at jeg slipper å tenke på det oppi alt annet neste uke:Heartpink

Lykke til :Heartred

Ferdig på UL og det gikk gudskjelov bra!! :love7

Gynekologen målte og mente at jeg er ca 3 dager foran. Nå er jeg 7 + 2, men dvs 7 + 5. Jeg forholder fortsatt til min beregning foreløpig :angelic: Blir henvist til sykehuset mellom uke 10-12 for ny UL der. Samt NIPT. Da tenker vi ta mer riktig måling når fosteret er større :Heartred

Hørte også HJERTESLAG :Heartred:Heartred

Måtte lille lykke klore fast og vokse :love7

Vedlegg

• IMG_5624.jpeg
    IMG_5624.jpeg
    2,4 MB · Visninger: 26
Ferdig på UL og det gikk gudskjelov bra!! :love7

Gynekologen målte og mente at jeg er ca 3 dager foran. Nå er jeg 7 + 2, men dvs 7 + 5. Jeg forholder fortsatt til min beregning foreløpig :angelic: Blir henvist til sykehuset mellom uke 10-12 for ny UL der. Samt NIPT. Da tenker vi ta mer riktig måling når fosteret er større :Heartred

Hørte også HJERTESLAG :Heartred:Heartred

Måtte lille lykke klore fast og vokse :love7
Gratulerer! Såå gøy! :love017

Hvor langt er dere på vei når dere tar første UL? :love017 Ulike klinikker sier så mye forskjellig her. Sykehuset sier man kan se nok uke 6, en annen klinikk sier man ikke kan se noe før 6+5, mens enda en klinikk sier at man kan se fra 5+5.

Hvor langt er dere på vei når dere tar første UL? :love017 Ulike klinikker sier så mye forskjellig her. Sykehuset sier man kan se nok uke 6, en annen klinikk sier man ikke kan se noe før 6+5, mens enda en klinikk sier at man kan se fra 5+5.
Jeg har bestilt til 6+2, hadde det forrige svangerskap og da så man hvert fall bankende hjerte. Med nr 2 så hadde jeg en ul i uke 5 + noe, og da så vi ikke noe annet enn antydning til svangerskap :)

Back
Topp