Nedtelling til ultralyd

Har akkurat bestilt time til NIPT+ UL nå :nailbiting:
13 dager til..
Og OTUL 23 dager til..

Last edited:
Jeg kan på det varmeste anbefale ultralydklinikken på Paradis. Jeg har vært der på tidlig tidlig ultralyd i begge mine svangerskap, og hun som jobber der er kjempesøt. Du får med deg noen bilder på papir, og mange bilder og filmer digitalt.
Enig i denne! Var der på 3D ultralyd med første, da gikk jeg gratis ny time fordi hun lå så dårlig til og vi ikke fikk så gode bilder.

Var der også i dag på tidlig UL og fikk bilder på papir og masse filmer og bilder digitalt. Og hun tar seg god tid og svarer på spørsmål. Visstnok har de også en rabattordning nå slik at for hver ultralyd i samme svangerskap får man rabatt.
Også veldig fine lokaler, det synes jeg er pluss :p

Jeg kan på det varmeste anbefale ultralydklinikken på Paradis. Jeg har vært der på tidlig tidlig ultralyd i begge mine svangerskap, og hun som jobber der er kjempesøt. Du får med deg noen bilder på papir, og mange bilder og filmer digitalt.
Tussen takk for svar! Ser nå svaret ditt etter at jeg har allerede bestilt time hos ultralyd jordmor ved sjøgaten 1. Skal prøve der først.

Skal dit på fredag faktisk, men tok hun utvendig eller innvendig ultralyd nå så tidlig? :)

Skal dit på fredag faktisk, men tok hun utvendig eller innvendig ultralyd nå så tidlig? :)
Denne gangen var jeg bare 6+1 da jeg var der, så da tok hun først utvendig og så innvendig. Sist var jeg 7+0, da så vi alt vi trengte å se med bare utvendig UL, men jeg fikk også da tilbud om innvendig, men takket nei. Det kommer nok litt an på hvor langt du er på vei og hvor mye du ser :) og så får du alltid et valg. Så tidlig som jeg var, så ville jeg bare se plassering, antall og at det var et hjerte som slo, så da holder det ofte med bare utvendig. Lykke til på UL:Heartpink

Denne gangen var jeg bare 6+1 da jeg var der, så da tok hun først utvendig og så innvendig. Sist var jeg 7+0, da så vi alt vi trengte å se med bare utvendig UL, men jeg fikk også da tilbud om innvendig, men takket nei. Det kommer nok litt an på hvor langt du er på vei og hvor mye du ser :) og så får du alltid et valg. Så tidlig som jeg var, så ville jeg bare se plassering, antall og at det var et hjerte som slo, så da holder det ofte med bare utvendig. Lykke til på UL:Heartpink
Takk for det, er 7+6 på fredag mener jeg, så satser på utvendig. Ønsker bare å se om det har utviklet seg eller stoppet opp :)

12 dager da er jeg i uke 12+0 som er ganske sent å ha som første ultralyd. Jeg var og er fremdeles sengeliggende grunnet kvalme, brekninger og oppkast.

19 dager til TOUL :love7

Back
Topp