Hvordan gikk det?Om 1.5 timer
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Hvordan gikk det?
Hvordan gikk det?
Så kjekt! Ingenting er bedre enn det. Da kan man prøve å slappe av og nyteTakk som spør
Dere kan tenke at jeg var veldig nervøs like før timen! Men da viste det seg at alt var bare bra Hjerteslag, babyen hadde alle armer og ben på plass! Lille vinka til og med på skjermen
Ble satt 2 dager fram. Dvs 10+2 nå
Neste TUL på sykehuset om 3 uker, + NIPT
Absolutt! Nå skal jeg iallefall slappe av og nyte det hver dag frem til neste TULSå kjekt! Ingenting er bedre enn det. Da kan man prøve å slappe av og nyte
Ja det gjør vi Har fått termin 1/2 juni på de to ultralydene jeg har vært på, men vil ikke endre termin før det evt blir gjort på sykehusetAbsolutt! Nå skal jeg iallefall slappe av og nyte det hver dag frem til neste TUL
Foreløpig så havna vi begge nå i samme termindato
Blir spennende å se etter OUL på sykehuset! Om vi ligger likt. Men man vet aldri om fødselen skjer før eller etter terminJa det gjør vi Har fått termin 1/2 juni på de to ultralydene jeg har vært på, men vil ikke endre termin før det evt blir gjort på sykehuset
Ut i fra eggløsning så stemmer 3 juni veldig bra. Så kan ikke da skjønne å bli flyttet noe særlig fram. Ja det er vel ytterst sjeldent fødselen er fullført på selve termindatoBlir spennende å se etter OUL på sykehuset! Om vi ligger likt. Men man vet aldri om fødselen skjer før eller etter termin
Satt en dag frem 8+1, hjertefrekvens på 16525 timer… Vi har ikke klart å snakke om svangerskapet denne uka for vi er så nervøse. Tør ikke glede oss pga blødningen jeg hadde i starten. Har ikke klart å være like aktiv denne uken heller pga det. Håper på noen gode gledestårer i morgen og at vi kan glede oss masse
Enig! Jeg har aldri født på termin datoUt i fra eggløsning så stemmer 3 juni veldig bra. Så kan ikke da skjønne å bli flyttet noe særlig fram. Ja det er vel ytterst sjeldent fødselen er fullført på selve termindato