Nedtelling til ultralyd

Hvordan gikk det? :happy:
Hvordan gikk det? :shy: :Heartred

Takk som spør :Heartred
Dere kan tenke at jeg var veldig nervøs like før timen! Men da viste det seg at alt var bare bra :Heartred Hjerteslag, babyen hadde alle armer og ben på plass! Lille vinka til og med på skjermen:hilarious::Heartred

Ble satt 2 dager fram. Dvs 10+2 nå:love7
Neste TUL på sykehuset om 3 uker, + NIPT :joyful:

Vedlegg

• IMG_7610.jpeg
    IMG_7610.jpeg
    362,2 KB · Visninger: 5
Takk som spør :Heartred
Dere kan tenke at jeg var veldig nervøs like før timen! Men da viste det seg at alt var bare bra :Heartred Hjerteslag, babyen hadde alle armer og ben på plass! Lille vinka til og med på skjermen:hilarious::Heartred

Ble satt 2 dager fram. Dvs 10+2 nå:love7
Neste TUL på sykehuset om 3 uker, + NIPT :joyful:
Så kjekt! :smiley-bounce012 :HeartredIngenting er bedre enn det. Da kan man prøve å slappe av og nyte

Så kjekt! :smiley-bounce012 :HeartredIngenting er bedre enn det. Da kan man prøve å slappe av og nyte
Absolutt! Nå skal jeg iallefall slappe av og nyte det hver dag frem til neste TUL :Heartred

Foreløpig så havna vi begge nå i samme termindato:hilarious:

Ja det gjør vi :smiley-bounce012 Har fått termin 1/2 juni på de to ultralydene jeg har vært på, men vil ikke endre termin før det evt blir gjort på sykehuset
Blir spennende å se etter OUL på sykehuset! :joyful: Om vi ligger likt. Men man vet aldri om fødselen skjer før eller etter termin :hilarious:

Blir spennende å se etter OUL på sykehuset! :joyful: Om vi ligger likt. Men man vet aldri om fødselen skjer før eller etter termin :hilarious:
Ut i fra eggløsning så stemmer 3 juni veldig bra. :shy: Så kan ikke da skjønne å bli flyttet noe særlig fram. Ja det er vel ytterst sjeldent fødselen er fullført på selve termindato :smiley-ashamed004

25 timer… Vi har ikke klart å snakke om svangerskapet denne uka for vi er så nervøse. Tør ikke glede oss pga blødningen jeg hadde i starten. Har ikke klart å være like aktiv denne uken heller pga det. Håper på noen gode gledestårer i morgen og at vi kan glede oss masse :Heartpink
Satt en dag frem 8+1, hjertefrekvens på 165 :Heartpink

Ut i fra eggløsning så stemmer 3 juni veldig bra. :shy: Så kan ikke da skjønne å bli flyttet noe særlig fram. Ja det er vel ytterst sjeldent fødselen er fullført på selve termindato :smiley-ashamed004
Enig! Jeg har aldri født på termin dato :hilarious:
1: 4 uker før termin
2: 2 dager overtid
3: 8 dager før termin
4: 2 uker før termin

Så er spent denne gangen.
Men har en følelse på at det blir før termin :angelic:

Back
Topp