Nedtelling til ultralyd

Jeg klarer ikke vente så lenge heller, for er så redd det er svangerskap utenfor livmor. Vil bare få bekreftet riktig plassering i alle fall. Så jeg skal inn på ultralyd neste tirsdag:happy090 Så får bare håpe de klarer å se noe, så jeg ikke ender med å bli super stressa..:nailbiting:
 
19 dager! Frister å flytte litt frem, men skal prøve å holde meg. Er 7+4 ved ultralyd om 19 dager.
 
11 dager, men har nå gynekologen på tlf. Skal høre om jeg kan komme inn litt fort da jeg av en eller annen grunn er ekstremt redd for exu. Ingen grunn til å være redd for det, men kjenner jeg får helseangst igjen av å tenke på det. Så vet jeg de pleier være greie med de som har mistet noen ganger på rad, så håper jeg kan komme en tur inn idag/morgen å sjekke.
 
:pNår er det tidligeste man kan gå til privat for å se? Hvilken uke? :Heartpink
Jeg ringte privat gynekolog for å høre om nettopp dette, for vil bare inn for å få sjekket at spiren ligger i livmor og at det ikke er exu. Gynekologen sa jeg kunne komme inn til tidlig ultralyd når jeg er 5+4. Det er jo kjempe tidlig, men tror det vil berolige meg litt :happy: Ellers blir det anbefalt fra uke 7. Da er det større sjans for at man kan se mer, som at hjertet slår. Er jo litt kjedelig om man kommer så tidlig «at de ikke ser noe» og da kan man jo bli urolig av det.
 
Jeg ringte privat gynekolog for å høre om nettopp dette, for vil bare inn for å få sjekket at spiren ligger i livmor og at det ikke er exu. Gynekologen sa jeg kunne komme inn til tidlig ultralyd når jeg er 5+4. Det er jo kjempe tidlig, men tror det vil berolige meg litt :happy: Ellers blir det anbefalt fra uke 7. Da er det større sjans for at man kan se mer, som at hjertet slår. Er jo litt kjedelig om man kommer så tidlig «at de ikke ser noe» og da kan man jo bli urolig av det.
Takk for svar, bestilte nå time til jeg er 6+3 dvs i uke 7 ikke sant? :Heartpink :joyful:
 
Back
Topp