20
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Eg har bikka 7+0 trur eg, men er begynte å tenke på om det er verdt det - vi ser hjerte, men utover det - kor mykje er det å sjå?15 dager til privat 6+5
Jeg ringte privat gynekolog for å høre om nettopp dette, for vil bare inn for å få sjekket at spiren ligger i livmor og at det ikke er exu. Gynekologen sa jeg kunne komme inn til tidlig ultralyd når jeg er 5+4. Det er jo kjempe tidlig, men tror det vil berolige meg litt Ellers blir det anbefalt fra uke 7. Da er det større sjans for at man kan se mer, som at hjertet slår. Er jo litt kjedelig om man kommer så tidlig «at de ikke ser noe» og da kan man jo bli urolig av det.Når er det tidligeste man kan gå til privat for å se? Hvilken uke?
Takk for svar, bestilte nå time til jeg er 6+3 dvs i uke 7 ikke sant?Jeg ringte privat gynekolog for å høre om nettopp dette, for vil bare inn for å få sjekket at spiren ligger i livmor og at det ikke er exu. Gynekologen sa jeg kunne komme inn til tidlig ultralyd når jeg er 5+4. Det er jo kjempe tidlig, men tror det vil berolige meg litt Ellers blir det anbefalt fra uke 7. Da er det større sjans for at man kan se mer, som at hjertet slår. Er jo litt kjedelig om man kommer så tidlig «at de ikke ser noe» og da kan man jo bli urolig av det.