21
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Jeg har lyst til å ta ultralyd så tidlig som mulig, er det noen som vet hvor tidlig man kan ta ultralyd? Vil man se noe allerede ved 6+0 uker på vei?
Takk for informativt svar Vi har prøvd lenge å bli gravide og nå sitter spiren endelig, og er så utrolig redd for graviditet utenfor livmor eller at spiren ikke utvikler seg, så vil bare se noe livstegn Da prøver jeg på en ultralyd så tidlig som mulig - om 11 dagerDet kommer an på hvor bra utstyr de du går til har. Jeg så bankende hjerte 6+3 sist, med ultralyd utenpå magen. Ville nok ventet til 7+0 om du klarer, for å være sikker. Jeg har bestilt til 7+5 denne gangen.
Edit: kommer selvfølgelig an på hva du ønsker å se. En plommesekk og fosteranlegg kan de jo se tidligere, men om bankende hjerte er målet ville jeg personlig ventet til 7+0
Jeg var 6+4 når jeg så og hørte hjertet slå men de anbefaler å vente til 7+0 for å slippe å komme dit og få usikre svarJeg har lyst til å ta ultralyd så tidlig som mulig, er det noen som vet hvor tidlig man kan ta ultralyd? Vil man se noe allerede ved 6+0 uker på vei?
Jeg var 6+4 når jeg så og hørte hjertet slå men de anbefaler å vente til 7+0 for å slippe å komme dit og få usikre svar
Takk for svarJeg får bare prøve å smøre meg med tålmodighetJeg var 6+4 når jeg så og hørte hjertet slå men de anbefaler å vente til 7+0 for å slippe å komme dit og få usikre svar