Nedtelling til ultralyd

23 dager :)

28 dager..! Fikk plutselig time i dag da, men var for tidlig å se hjerteslag og måle nøyaktig hvor langt jeg var på vei, men var en plommesekk hvertfall, så fikk ny time :)

En uke:)

Virker jo som om alle er så langt foran meg, sånn er det å ha termin helt på slutten av måneden:joyful: Fikk bekreftet blodprøve i dag, og fikk da tul om 23 dager :D

5 dager til, håper det går fort!!:)

Idag 1345 :O veldig spent! er 6+4 idag. Var forrige uke og da så vi fostersekk og plommesekk. Har masse symptomer så håper på å se hjertet idag hvis ikke mister jeg veldig motet da jeg har hatt fem sa/ma før!

Idag 1345 :O veldig spent! er 6+4 idag. Var forrige uke og da så vi fostersekk og plommesekk. Har masse symptomer så håper på å se hjertet idag hvis ikke mister jeg veldig motet da jeg har hatt fem sa/ma før!
Lykke til! :-)

Lykke til :)

Lykke til :)

Back
Topp