Bestilt ul 20 mai, da er jeg ca 14 uker på vei og håper jeg kanskje får se kjønnet. Iallefall vite hvor langt jeg er på vei med sikkerhet
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Tusen takkķGratulerer så mye
Så herlig Hvor langt er du på vei?Vi fikk se verdens vakreste centimeter Et hjerte som banket som bare det og vi er særdeles fornøyde Vi var til og med enige om termin denne gangen ny ul i uke 12, bare litt over en mnd til
Vi fikk se verdens vakreste centimeter Et hjerte som banket som bare det og vi er særdeles fornøyde Vi var til og med enige om termin denne gangen ny ul i uke 12, bare litt over en mnd til
jaa er 7+3 i dagSå herlig Hvor langt er du på vei?
Tusen takkGratulerer så mye!!
Gratulerer! Så hyggelig lesningVi fikk se verdens vakreste centimeter Et hjerte som banket som bare det og vi er særdeles fornøyde Vi var til og med enige om termin denne gangen ny ul i uke 12, bare litt over en mnd til
Lykke til i morgen. Blir spennende å høre.. min tur på onsdag..11 timer igjen :-D weee
Tuten takk hadde det ikke vært for at man sitter halvnaken på den stolen kunne jeg vært der og sett for alltid fikk se i 3d også, som var ganske kult med et så bittelite foster litt over 4 uker til neste gangGratulerer! Så hyggelig lesning
TakkLykke til i morgen. Blir spennende å høre.. min tur på onsdag..
Så morro. Tilhører du Åse sykehus?Tuten takk hadde det ikke vært for at man sitter halvnaken på den stolen kunne jeg vært der og sett for alltid fikk se i 3d også, som var ganske kult med et så bittelite foster litt over 4 uker til neste gang
Lykke til blir spennende å høreI dag
Lykke tilI dag