Nedtelling til ultralyd! :-)

Løvesnuppa

Gift med forumet
Juli13-jentene
Ikke så lenge igjen nå, men hadde det ikke vært for at timen ble flyttet så hadde jeg vært ferdig nå. Det passet egentlig utrolig dårlig at de flyttet timen til senere på dagen, både jobbmessig og ikke minst med tanke på å finne parkeringsplass, men de hadde vel sikkert en god grunn. Hadde jo vært litt deilig å blitt tidlig ferdig, men nå må jeg i stedet dra rett fra sykehuset og på kveldsvakt på jobb.

Ja, ja, vi får i hvert fall hilse på knøttet i dag! Gleder meg :) :) :)
Nå har vi jo både vært på en tidligere ultralyd hvor alt så bra ut, jeg har hørt hjertelyden hos jordmor, og jeg kjenner stadig sterkere bevegelser, så jeg er faktisk ikke så nervøs som jeg trodde jeg skulle være. Kanskje vi til og med får vite om det er ei lita pia eller en liten pjokk der inne? Det er jo ikke så viktig egentlig, men hadde vært artig å vite :)

Masse lykke til på ultralyd i dag :) Krysser fingrene for at dere kan få vite kjønn - det er jo artig å vite :)

lykke til!!

Lykke til :D
Blir nok fint å få hilse på den lille i bagen :)

Masse lykke til idag! :)
Blir nok en fin opplevelse selv om du må på jobb etterpå.
Du får oppdatere oss! :)
Når har du time?

Lykke til! Jeg synes det var veldig lett å se selv, jeg. JM spurte om vi ville vite, men da visste jeg allerede :D Men jeg synes ikke det var helt greit å dra rett på jobb etterpå!! Fikk gjort fint lite, hodet ville ikke fokusere på noe annet enn all ny informasjon og tanker om navn og stæsj og hva som kommer :)

Har time 14.40, men får satse på en hyggelig oppdatering her når jeg kommer hjem fra jobb i ni-tida i kveld en gang. Så lenge det ikke er noen dårlige beskjeder, skal det gå greit å dra rett på jobb etterpå.

Timen gikk veldig fint i dag. Alt så fint ut, og jeg fikk inntrykk av at hun sjekket hjertet litt ekstra etter at vi fortalte om forrige graviditet, men ingenting så unormalt ut. Det var heller ikke så mye fostervann som forrige graviditet. Terminen ble flyttet fra 17. til 14 juli, og det ser ut for at vi venter en jente. :) :) :)

Den lille frøkna virket også ganske bedagelig anlagt der hun lå med hendene bak hodet, så det blir jo spennende å se til sommeren om det stemmer! :)

Så bra! :) Gratulerer med ei lita prinsesse i magen <3

gratulerer med en liten jente !!

Gratulere så mye med frøkna

gratulerer med en liten prinsesse i magen :-) jeg har og nedtellingen til ultralyd. Er der på denne tiden imorgen. Grugleder meg. Er førstegangsgravid, så usikker på om det er liv jeg kjenner eller ikke.Fikk høre hjertelyden på kontroll i uke 14

Back
Topp