Ikke så lenge igjen nå, men hadde det ikke vært for at timen ble flyttet så hadde jeg vært ferdig nå. Det passet egentlig utrolig dårlig at de flyttet timen til senere på dagen, både jobbmessig og ikke minst med tanke på å finne parkeringsplass, men de hadde vel sikkert en god grunn. Hadde jo vært litt deilig å blitt tidlig ferdig, men nå må jeg i stedet dra rett fra sykehuset og på kveldsvakt på jobb.
Ja, ja, vi får i hvert fall hilse på knøttet i dag! Gleder meg

Nå har vi jo både vært på en tidligere ultralyd hvor alt så bra ut, jeg har hørt hjertelyden hos jordmor, og jeg kjenner stadig sterkere bevegelser, så jeg er faktisk ikke så nervøs som jeg trodde jeg skulle være. Kanskje vi til og med får vite om det er ei lita pia eller en liten pjokk der inne? Det er jo ikke så viktig egentlig, men hadde vært artig å vite
Ja, ja, vi får i hvert fall hilse på knøttet i dag! Gleder meg
Nå har vi jo både vært på en tidligere ultralyd hvor alt så bra ut, jeg har hørt hjertelyden hos jordmor, og jeg kjenner stadig sterkere bevegelser, så jeg er faktisk ikke så nervøs som jeg trodde jeg skulle være. Kanskje vi til og med får vite om det er ei lita pia eller en liten pjokk der inne? Det er jo ikke så viktig egentlig, men hadde vært artig å vite