Mortil2hoho
Flørter med forumet
5+3
gleder meg mot 5 desember 
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Hvordan fungerer egentlig det der med å sette termin på UL? Er det ut fra størrelse på mini?? Men hvordan vet du at du blir satt tilbake 8 dager?? Kan ikke så mye om det der..37 dagar, men veit eg blir satt tilbake 8 dagar på ul om 19 dagar, men operere med mens termin enn så lenge ;-)
Ja dei måle knøttet og sette ein ca termin og siden avviket hos meg e heile 8 dagar så rekne eg med at det skjer ;-)Hvordan fungerer egentlig det der med å sette termin på UL? Er det ut fra størrelse på mini?? Men hvordan vet du at du blir satt tilbake 8 dager?? Kan ikke så mye om det der..![]()
LOL Måtte google pergo, og det som kom opp var laminatgolv..!!Ja dei måle knøttet og sette ein ca termin og siden avviket hos meg e heile 8 dagar så rekne eg med at det skjer ;-)
Blei gravid på Pergo og hadde ikkje eggløysing før CD 22, så då ligge eg 8 dagar bak utrekningen til legenså menstermin e 12. Juni og termin fra befruktning er 19.-20. Juni
![]()
Får prøve å lese forklaringen igjen i morgen tidlig, tror jeg!! 
Hehehe... Ja e forkortning for PergotimeLOL Måtte google pergo, og det som kom opp var laminatgolv..!!Fant til slutt ut at det var et preparat for å få i gang eggløsning, stemmer det?? Skjønner fortsatt ikke helt sammenhengen, men tror det er litt sent på kvelden for meg, for det gikk ikke heelt inn..
Får prøve å lese forklaringen igjen i morgen tidlig, tror jeg!!
![]()
Ah! Takk!! Da skjønte jeg det til og med med bomull i hodet - inn med teskje er fint det. Takk!!Hehehe... Ja e forkortning for Pergotimehjulet til legen går ut fra 28 dagers syklus der el er på CD 14. Før Pergo hadde eg 40 dagers syklus og med hjelp av Pergo hadde eg el CD 22
den blir ofte forsinka på dette preparatet sånn som eg har forstått da (blei gravid på min første kur)