Nedtelling til uke 12

S

¨
Så når jeg er 11+0 uker vil det da si at jeg har passert de gylne 12 uker og er mer trygg?

Når du er fra 11+0 til 11+6 er du i din tolvte svangerskapsuke.

Jeg puster lettet ut når jeg ser 12+0, altså tolv fullgåtte uker og i gang med den trettende.

5+1
Tørr ikke slippe jubelen løs enda, men var oppløftende nyheter idag. :D

Hcg var idag 1424, så den fortsetter stige bra.

Total hCG Difference: 1301 mlU/ml (1057.7%)
hCG Doubling Every: 1 days 9.96 hours (33.96 Hours)
2-Day Increase: 328 mlU/ml (166.7%) (normal)

UL viste en fostersekk som tilsvarer 5+2 noe som stemmer. Var ikke noen blødninger i livmoren, så han kunne ikke si hvor blødningene kommer fra.
Det ser iallefall ut som det skal gjøre så langt
smil.gif
Ny UL neste tirsdag.

Det er uansett ikke bra at jeg blør, så jeg er veldig spent på neste UL om ei uke. Kommer til å bli en laaang uke.

4+3, er en evighet til uke 12! Og enda lenger til julaften hvor vi skal fortelle familien det :!

5+4 :happy: "Bare" 6 uker til ultralyd:p

7+1. Skal ha ul i morgen.. Bare for at jeg vil ha en bekreftelse. Har gått med en usikker følelse siden mandag. Bare å få det unnagjort så jeg kan slappe av, eller begynne å omstille meg.

7+1. Skal ha ul i morgen.. Bare for at jeg vil ha en bekreftelse. Har gått med en usikker følelse siden mandag. Bare å få det unnagjort så jeg kan slappe av, eller begynne å omstille meg.
Spennende! Hold oss oppdatert da :)

7+2 i dag, og det er en mnd og 2 dager til jeg når 12-ukersgrensa :D 32 dager til 12 uker
13 dager til tidlig ul

Back
Topp