Nedtelling til uke 12

JEG ER 12+0 I DAG!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! Ifølge UL iallefall :) 13+0 i følge legen. Jippi!!!!!!!

Gratulerer så mye! er den del som har passert 12 uker nå...
Takk :) Det er fantastisk herlig å være ferdig med den største bekymringsperioden, selv om jeg ikke kommer til å slippe bekymringer så lenge jeg lever. Forrige gang tenkte jeg; jeg skal slappe av etter 12 uker. Så tenkte jeg at jeg skal slappe av når hun kommer til verden. Og når hun kom til verden tenker jeg at jeg kommer alltid til å være bekymret for henne :D

Takk :) Det er fantastisk herlig å være ferdig med den største bekymringsperioden, selv om jeg ikke kommer til å slippe bekymringer så lenge jeg lever. Forrige gang tenkte jeg; jeg skal slappe av etter 12 uker. Så tenkte jeg at jeg skal slappe av når hun kommer til verden. Og når hun kom til verden tenker jeg at jeg kommer alltid til å være bekymret for henne :D

Det nok slik å bli mor! man er aldri ferdig med bekymringene :D

3 dager igjen :D skal bli deilig når helga er over :)

2 dager igjen :D 20 desember er jeg 12 uker på vei =) Vi har allerede begynt og fortelle det til venner og familie =) skal på julebord med lederne på jobben i kveld og da tenker jeg at de skal få vite også =) det er blitt nokså synelig alt så :p

14dager igjen ❤ Nyttårsaften, håper på en fantastisk start på det nye året.

1 uke igjen :)

Om jeg teller riktig så 17 dager igjen....

3 dagen ift IVF innsett, men er 12+2 i forhold til størrelsen på nurket ;) Men venter til lørdag med å si jeg er 12 uker. Er jo OUL som bestemmer termin etterhvert :)
Så enn så lenge har jeg 7.juli :D

Back
Topp