Nedtelling til uke 12 !

20 dager i dag :)

12uker i dag!! Hurra :smiley-bounce013

Uff, jeg synes det er så trist, skummelt og ekkelt å høre at flere har vært på ul og fått bekreftet ma nå. Vi er jo kommet så langt! Det skal jo ikke skje nå! Det gjør meg veldig bekymret og uvel. Hadde lagt fra meg tankene om spontanabortering da jeg gikk inn i uke 10, men nå kommer bekymringene snikende tilbake. Redd jeg ikke skal føle meg så trygg om 4 dager, når endelig er 12 uker likevel. Hater denne usikkerheten.

Uff, jeg synes det er så trist, skummelt og ekkelt å høre at flere har vært på ul og fått bekreftet ma nå. Vi er jo kommet så langt! Det skal jo ikke skje nå! Det gjør meg veldig bekymret og uvel. Hadde lagt fra meg tankene om spontanabortering da jeg gikk inn i uke 10, men nå kommer bekymringene snikende tilbake. Redd jeg ikke skal føle meg så trygg om 4 dager, når endelig er 12 uker likevel. Hater denne usikkerheten.
Sitter med akkurat de samme tankene.... Er på nippet til å bestille en privat ultralyd til i uke 12 selv om jeg så et bankende hjerte og alt normalt med vekst da jeg var 8+6. Går kaldt nedover ryggen på meg når jeg leser at flere har mistet. Men prøver hardt å huske på at det faktisk går bra for flesteparten. Sukk... Er ikke bare bare... 3 dager igjen til 12 uker.

Samme her..! Dette er ulempen med å være på forum..! Jeg er til vanlig veldig rolig og lite bekymret, men med de historiene blir man litt ekstra på vakt.. spesielt med hun som ikke hadde noe forvarsel :-( Synes det er supertrist og føler så med de! Vi får bare håpe at spirene våre er sterke og lever videre de neste månedene og fødes sunne og friske!! Skal spørre legen om hun har dopler når jeg skal dit i u12!

19 dager her.. Føles veldig lenge til, spesielt fordi det er så mange her inne som når 12 uker i disse dager.. :rolleyes:
Tidlig ultralyd i neste uke.. Som flere skriver over er jeg veldig spent på og få se om alt står bra til... Det er ingen selvfølge.. Vi skal også ha en privat ultralyd i uke 13.. Vente, vente.... :smiley-angelic001

Back
Topp