Tusen takk godt å endelig ha rundet 12 ukerGratulerer
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Tusen takk godt å endelig ha rundet 12 ukerGratulerer
12uker i dag!! Hurra
Bare 5 dager igjen her
Veldig fort!!Det går fort nå
Sitter med akkurat de samme tankene.... Er på nippet til å bestille en privat ultralyd til i uke 12 selv om jeg så et bankende hjerte og alt normalt med vekst da jeg var 8+6. Går kaldt nedover ryggen på meg når jeg leser at flere har mistet. Men prøver hardt å huske på at det faktisk går bra for flesteparten. Sukk... Er ikke bare bare... 3 dager igjen til 12 uker.Uff, jeg synes det er så trist, skummelt og ekkelt å høre at flere har vært på ul og fått bekreftet ma nå. Vi er jo kommet så langt! Det skal jo ikke skje nå! Det gjør meg veldig bekymret og uvel. Hadde lagt fra meg tankene om spontanabortering da jeg gikk inn i uke 10, men nå kommer bekymringene snikende tilbake. Redd jeg ikke skal føle meg så trygg om 4 dager, når endelig er 12 uker likevel. Hater denne usikkerheten.
Uff, jeg synes det er så trist, skummelt og ekkelt å høre at flere har vært på ul og fått bekreftet ma nå. Vi er jo kommet så langt! Det skal jo ikke skje nå! Det gjør meg veldig bekymret og uvel. Hadde lagt fra meg tankene om spontanabortering da jeg gikk inn i uke 10, men nå kommer bekymringene snikende tilbake. Redd jeg ikke skal føle meg så trygg om 4 dager, når endelig er 12 uker likevel. Hater denne usikkerheten.
Gratulerer