Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Nei er akkurat 9 uker idag, og følger fortsatt mensterminHar du endret nedtelling etter ul? Ser plutselig at vi har havnet på samme nedtelling, men ikke samme termin![]()
Var det jeg også mente, men jeg har heller ikke endret noe i forhold til menstermin og er 9 uker idagNei er akkurat 9 uker idag, og følger fortsatt mensterminVar ikkje du noen dager før meg?
Så flott, må være deilig å slippe å bekymre seg3 dager igjen! Sett lille på UL i dag så vi senker skuldre og bare gleder oss fremover! <3
Så flott, må være deilig å slippe å bekymre segJeg skal også ha ul når jeg er 11+4. Synes du at det var verdt besøket å ta ul idag, og ikke vente til neste uke?
Jeg tenker å kun ta tidlig ul en gang før oul, derfor er det vel best å ikke gjøre det for tidlig har jeg tenkt. Jo nærmere de magiske 12, jo mer kan man senke skuldrene etterpåHva tenker du på? Jeg var bekymret og ville se at alt var ok. Tenkte ikke stort over hvor langt jeg er![]()
Jeg tenker å kun ta tidlig ul en gang før oul, derfor er det vel best å ikke gjøre det for tidlig har jeg tenkt. Jo nærmere de magiske 12, jo mer kan man senke skuldrene etterpå![]()
Akkurat samme termin vi da!10+3 idag, så 1+4 (11 dager) igjen![]()
Ja!16. april?![]()
Ja, var når jeg var 7+6!Ja!Har du vert på ul? Vi fikk termin på tidlig ul
![]()
Når var dere på tidlig ul?Ja!Har du vert på ul? Vi fikk termin på tidlig ul
![]()