Så kjekt åh! Det er så herlig å se lille på ul! Vi skal om to ukerJa, var når jeg var 7+6!ble da satt et par dager tilbake, men jeg forholder meg til menstermin som er 16.4 frem til oul ;-) skal på ny ultralyd på onsdag da, gleeeder meg!:-D
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Så kjekt åh! Det er så herlig å se lille på ul! Vi skal om to ukerJa, var når jeg var 7+6!ble da satt et par dager tilbake, men jeg forholder meg til menstermin som er 16.4 frem til oul ;-) skal på ny ultralyd på onsdag da, gleeeder meg!:-D
Fantastisk følelse å se den lille!Så kjekt åh! Det er så herlig å se lille på ul! Vi skal om to uker![]()
Ja, det er fantastisk! Er det noen grunn til at du skal/ vil ha ul så ofte? Går privat i Stavanger. Hos sigrids ultralyd. Veldig fornøyd! Hun er kjempeflink! Du da?Fantastisk følelse å se den lille!skulle ønske jeg kunne tatt ul hver dag! Hehe.. Skal igjen når jeg er 12+5 også ;-) men tre tidlig ul får holde, så da blir det å vente til oul! Hvor tar du ul?