Nedtelling til uke 12 <3

Så kjekt åh! Det er så herlig å se lille på ul! Vi skal om to uker:)
Fantastisk følelse å se den lille!:-):-) skulle ønske jeg kunne tatt ul hver dag! Hehe.. Skal igjen når jeg er 12+5 også ;-) men tre tidlig ul får holde, så da blir det å vente til oul! Hvor tar du ul?

10+6 idag, så bare 1 uke og 1 dag til 12 uker og bare 1 uke til tidlig ultralyd! Skal bli deilig å prøve (delvis) å skjule magen (mange som allerede et at vi er gravid) og kunne fortelle alle at jeg har lille ert i magen :D

Fantastisk følelse å se den lille!:):) skulle ønske jeg kunne tatt ul hver dag! Hehe.. Skal igjen når jeg er 12+5 også ;-) men tre tidlig ul får holde, så da blir det å vente til oul! Hvor tar du ul?
Ja, det er fantastisk! Er det noen grunn til at du skal/ vil ha ul så ofte? Går privat i Stavanger. Hos sigrids ultralyd. Veldig fornøyd! Hun er kjempeflink! Du da?

Jeg bestilte først en time i uke 11, men så fikk jeg anbefalt en annen jordmor og bestilte time der i uke 8 og 12 (pakketilbud). Planen var å avbestille timen i uke 11, men siden jeg mistenker at jeg har en soppinfeksjon så tar jeg timen likevel. Så da blir det visst tre timer!;-) Så bra du er fornøyd du også! :-) jeg bruker jordmorklinikken på Majorstua i Oslo. Aleris Strømmen på onsdag ;-)

1 dag igjen!

4 bittesmå dager igjen!!!! El 3 da.. Den 4 dagen er jo dagen her.. Jeg kan si 3 da ja..?;)

10+4 idag, og 10 dager igjen! Imorgen er det 9 :-) Nærmer seg stort nå!

Back
Topp