Nedtelling til TUL

Takk!! Litt smånervøs, men håper dette er den ultralyden som gjør at jeg kan stole på dette fremover og begynne å tenke på fremtiden med en til :love7

En liten bamsemums med både armer og bein. Lå å bevegde seg :love7
Navlestrengen tatt helt over og morkaken bak denne gangen:smiley-bounce016
2,34 cm liten venn. Nå er det NIPT i morgen også roe helt ned :love7

Vedlegg

• IMG_5192.jpeg
    IMG_5192.jpeg
    157,8 KB · Visninger: 5
11 :angelic:

Har du fått tid til noen ny UL nå eller venter du bare på time til den i uke 16-18 nå? Og når har du første time hos jordmor?
Har ikke bestilt noe privat time, men kan ver det blir en etterhvert :hilarious: hun på ultralyden sa de skulle gi meg en time i uke 17-19 iløpet av de neste dagene :) Jordmor skal jeg til 17. Mars :joyful:

Har ikke bestilt noe privat time, men kan ver det blir en etterhvert :hilarious: hun på ultralyden sa de skulle gi meg en time i uke 17-19 iløpet av de neste dagene :) Jordmor skal jeg til 17. Mars :joyful:
Åja stemmer, du har jo fått time ish samtidig som meg. Glemte det :hilarious:
Så snart har du en ny UL å telle ned til da, og da får du fasiten på kjønn og endelig termin :hello2

Åja stemmer, du har jo fått time ish samtidig som meg. Glemte det :hilarious:
Så snart har du en ny UL å telle ned til da, og da får du fasiten på kjønn og endelig termin :hello2
Jaa, det blir veldig kjekt :joyful: Fikk time nå, 10. April, da er jeg 20+0, er påsken som ødelegger :arghh::hilarious: spørs om jeg klarer å vente så lenge :hilarious::nailbiting::woot:

Jaa, det blir veldig kjekt :joyful: Fikk time nå, 10. April, da er jeg 20+0, er påsken som ødelegger :arghh::hilarious: spørs om jeg klarer å vente så lenge :hilarious::nailbiting::woot:
Oi! Lenge! Har ikke tenkt over at påsken kommer midt inni der :eek: Men regner med at jeg får time rett etter påsken selv da :pompus: I min uke 18 eller 19.

Men ja, lenge til!!!! :nailbiting: Det er nesten en hel måned etter jordmor timen din :eek:

Men det er jo egentlig det her graviditeten er da tror jeg hehe. Masse ventetid etter første trimester :happy7

Oi! Lenge! Har ikke tenkt over at påsken kommer midt inni der :eek: Men regner med at jeg får time rett etter påsken selv da :pompus: I min uke 18 eller 19.

Men ja, lenge til!!!! :nailbiting: Det er nesten en hel måned etter jordmor timen din :eek:

Men det er jo egentlig det her graviditeten er da tror jeg hehe. Masse ventetid etter første trimester :happy7
Jaaa, det føles veldig lenge til, men føles enda lengre til til september :hilarious: mannen vil at vi skal vente til denne ultralyden for å vite kjønn, og ikke dra privat :hilarious: så da blir det nok ikke før i uke 20

Back
Topp