Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Takk!! Litt smånervøs, men håper dette er den ultralyden som gjør at jeg kan stole på dette fremover og begynne å tenke på fremtiden med en tilLykke til!![]()
![]()

Lykke til1 time![]()

Herlighet! Tenk at du har ordinær allerede!OTUL 13.10 idag![]()
![]()
Jaaa, det er helt sprøttHerlighet! Tenk at du har ordinær allerede!

Ææææ lykke til!!OTUL 13.10 idag![]()
![]()
Tusen takkÆæææ lykke til!!

Har du fått tid til noen ny UL nå eller venter du bare på time til den i uke 16-18 nå? Og når har du første time hos jordmor?OTUL 13.10 idag![]()
![]()
Har ikke bestilt noe privat time, men kan ver det blir en etterhvertHar du fått tid til noen ny UL nå eller venter du bare på time til den i uke 16-18 nå? Og når har du første time hos jordmor?
hun på ultralyden sa de skulle gi meg en time i uke 17-19 iløpet av de neste dagene 
Åja stemmer, du har jo fått time ish samtidig som meg. Glemte detHar ikke bestilt noe privat time, men kan ver det blir en etterhverthun på ultralyden sa de skulle gi meg en time i uke 17-19 iløpet av de neste dagene
Jordmor skal jeg til 17. Mars
![]()

Jaa, det blir veldig kjektÅja stemmer, du har jo fått time ish samtidig som meg. Glemte det
Så snart har du en ny UL å telle ned til da, og da får du fasiten på kjønn og endelig termin![]()
Fikk time nå, 10. April, da er jeg 20+0, er påsken som ødelegger 
spørs om jeg klarer å vente så lenge 

Oi! Lenge! Har ikke tenkt over at påsken kommer midt inni derJaa, det blir veldig kjektFikk time nå, 10. April, da er jeg 20+0, er påsken som ødelegger
spørs om jeg klarer å vente så lenge
![]()
I min uke 18 eller 19.
Det er nesten en hel måned etter jordmor timen din