Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Ååååå hvordan gikk det??1,5 time og jeg er så nervøs jeg nå…
Det gikk kjempe bra. Fikk utvendig ultralyd, så ikke noe hjerte enda, men jeg ble satt fra 5+2 til 5+5. Menstermin er jo 5+5, men jeg var bombesikker på eggløsning på cd 18, så det er kjempe interessant! Jeg skal tilbake neste uke da, så da ser jeg nok noe da håper jegÅåååå hvordan gikk det??
Hun sendte søknad om fødeplass og forespørsel til sykehuset om oppstart til Albyl-E, hun syns det var veldig rart at jeg ikke hadde fått det de to forrige svangerskapene mtp at jeg hadde forgiftning den første gangen. Så det er spennende
Men det betyr jo at den vokser som den skal, så det er jo kjempe bra!Det gikk kjempe bra. Fikk utvendig ultralyd, så ikke noe hjerte enda, men jeg ble satt fra 5+2 til 5+5. Jeg skal tilbake neste uke da, så da ser jeg nok noe da håper jegHun sendte søknad om fødeplass og forespørsel til sykehuset om oppstart til Albyl-E, hun syns det var veldig rart at jeg ikke hadde fått det de to forrige svangerskapene mtp at jeg hadde forgiftning den første gangen. Så det er spennende
![]()
Sååå gode nyheter 
Ja virkelig! Jeg er så lettet!Men det betyr jo at den vokser som den skal, så det er jo kjempe bra!Sååå gode nyheter
![]()

Ååå, så kjekt!Det gikk kjempe bra. Fikk utvendig ultralyd, så ikke noe hjerte enda, men jeg ble satt fra 5+2 til 5+5. Menstermin er jo 5+5, men jeg var bombesikker på eggløsning på cd 18, så det er kjempe interessant! Jeg skal tilbake neste uke da, så da ser jeg nok noe da håper jegHun sendte søknad om fødeplass og forespørsel til sykehuset om oppstart til Albyl-E, hun syns det var veldig rart at jeg ikke hadde fått det de to forrige svangerskapene mtp at jeg hadde forgiftning den første gangen. Så det er spennende
![]()
vet du hvorfor de valgte å ta utvendig ultralyd? Er jo gjerne hjertet som er kjekkest å høre nå så tidlig