Nedtelling til TUL

Ååååå hvordan gikk det??
Det gikk kjempe bra. Fikk utvendig ultralyd, så ikke noe hjerte enda, men jeg ble satt fra 5+2 til 5+5. Menstermin er jo 5+5, men jeg var bombesikker på eggløsning på cd 18, så det er kjempe interessant! Jeg skal tilbake neste uke da, så da ser jeg nok noe da håper jeg :nailbiting: Hun sendte søknad om fødeplass og forespørsel til sykehuset om oppstart til Albyl-E, hun syns det var veldig rart at jeg ikke hadde fått det de to forrige svangerskapene mtp at jeg hadde forgiftning den første gangen. Så det er spennende:Heartred

Det gikk kjempe bra. Fikk utvendig ultralyd, så ikke noe hjerte enda, men jeg ble satt fra 5+2 til 5+5. Jeg skal tilbake neste uke da, så da ser jeg nok noe da håper jeg :nailbiting: Hun sendte søknad om fødeplass og forespørsel til sykehuset om oppstart til Albyl-E, hun syns det var veldig rart at jeg ikke hadde fått det de to forrige svangerskapene mtp at jeg hadde forgiftning den første gangen. Så det er spennende:Heartred
Men det betyr jo at den vokser som den skal, så det er jo kjempe bra! :hello2 Sååå gode nyheter :love017

Det gikk kjempe bra. Fikk utvendig ultralyd, så ikke noe hjerte enda, men jeg ble satt fra 5+2 til 5+5. Menstermin er jo 5+5, men jeg var bombesikker på eggløsning på cd 18, så det er kjempe interessant! Jeg skal tilbake neste uke da, så da ser jeg nok noe da håper jeg :nailbiting: Hun sendte søknad om fødeplass og forespørsel til sykehuset om oppstart til Albyl-E, hun syns det var veldig rart at jeg ikke hadde fått det de to forrige svangerskapene mtp at jeg hadde forgiftning den første gangen. Så det er spennende:Heartred
Ååå, så kjekt! :love7 vet du hvorfor de valgte å ta utvendig ultralyd? Er jo gjerne hjertet som er kjekkest å høre nå så tidlig :Heartpink

Back
Topp