Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari

Tok 5 dager her (3 virkedager)Hvor lang tid tok det fra dere ble henvist, til dere fikk vite dato for TUL? Hadde første svangerskapskontroll i går, 9+4, og veeldig spent på tidlig ultralyd![]()
Samme her, 5 dager! Og jeg bor i Oslo og omegn.Hvor lang tid tok det fra dere ble henvist, til dere fikk vite dato for TUL? Hadde første svangerskapskontroll i går, 9+4, og veeldig spent på tidlig ultralyd![]()
Jeg venter fortsatt, ble henvist torsdag i forrige uke... Er 11+0 nå, veldig spent her også så hadde vært fint å fått datoen snart iallefallHvor lang tid tok det fra dere ble henvist, til dere fikk vite dato for TUL? Hadde første svangerskapskontroll i går, 9+4, og veeldig spent på tidlig ultralyd![]()
Tok 3-4uker her, men da var det jul i mellomtiden som sikkert påvirket litt. Men fikk ikke time før 13+4, så jeg mistenker at de glemte meg littHvor lang tid tok det fra dere ble henvist, til dere fikk vite dato for TUL? Hadde første svangerskapskontroll i går, 9+4, og veeldig spent på tidlig ultralyd![]()

Her tok det rundt 11 dager, men det var rett før jul og fikk tildelt dato rett etter nyttår. Har kontrollen neste uke, er 13+1 daHvor lang tid tok det fra dere ble henvist, til dere fikk vite dato for TUL? Hadde første svangerskapskontroll i går, 9+4, og veeldig spent på tidlig ultralyd![]()

Samme her, 3 dager til!
Tiden har gått både fort og sakte, synes jeg! Er veldig nervøs og spent. Du har vel ganske ferske og gode nyheter fra Sverige allerede, mener jeg å ha lest?Samme her, 3 dager til!

Helt enig med deg, det føles fort og sakte samtidig!!Tiden har gått både fort og sakte, synes jeg! Er veldig nervøs og spent. Du har vel ganske ferske og gode nyheter fra Sverige allerede, mener jeg å ha lest?![]()

Håper at det blir bra for begge oss på tirsdag