Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari

Tok 5 dager her (3 virkedager)Hvor lang tid tok det fra dere ble henvist, til dere fikk vite dato for TUL? Hadde første svangerskapskontroll i går, 9+4, og veeldig spent på tidlig ultralyd![]()
Samme her, 5 dager! Og jeg bor i Oslo og omegn.Hvor lang tid tok det fra dere ble henvist, til dere fikk vite dato for TUL? Hadde første svangerskapskontroll i går, 9+4, og veeldig spent på tidlig ultralyd![]()
Jeg venter fortsatt, ble henvist torsdag i forrige uke... Er 11+0 nå, veldig spent her også så hadde vært fint å fått datoen snart iallefallHvor lang tid tok det fra dere ble henvist, til dere fikk vite dato for TUL? Hadde første svangerskapskontroll i går, 9+4, og veeldig spent på tidlig ultralyd![]()
Tok 3-4uker her, men da var det jul i mellomtiden som sikkert påvirket litt. Men fikk ikke time før 13+4, så jeg mistenker at de glemte meg littHvor lang tid tok det fra dere ble henvist, til dere fikk vite dato for TUL? Hadde første svangerskapskontroll i går, 9+4, og veeldig spent på tidlig ultralyd![]()

Her tok det rundt 11 dager, men det var rett før jul og fikk tildelt dato rett etter nyttår. Har kontrollen neste uke, er 13+1 daHvor lang tid tok det fra dere ble henvist, til dere fikk vite dato for TUL? Hadde første svangerskapskontroll i går, 9+4, og veeldig spent på tidlig ultralyd![]()

Samme her, 3 dager til!