Starten_på_noe_fint
Flørter med forumet
Jeg kastet meg rundt i går og bestilte en tidlig UL 23.12, da er jeg bare 6+1 men jeg tenker det er fint å sjekke hvordan det ser ut inni der. Nå går jeg bare rundt og lurer og klarer ikke tro på det.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
da vil jeg være 8+2. Så eneste trøsten er at det i allefall vil være tidlig nok å høre hjertelyd
jula er heldigvis i mellom, så dagene vil gå fort. IVF her, så familie vet allerede om det, så ikke noe problem sånn sett å vente over jul. Mest for bekreftelsen, og tro på det. Men jenta mi på 3,5 hadde vi første 9+2 pga sommerferie. Vi treffer midt i ferien igjen 
Fantastisk!0 - jeg var livredd, men det var helt magisk! Ble satt en dag frem og fikk høre den fineste hjertelyden![]()
Gratulerer! Hva mange uker/dager?Åh herregud så fantastisk - gratulerer0 - jeg var livredd, men det var helt magisk! Ble satt en dag frem og fikk høre den fineste hjertelyden![]()

Åh herregud så fantastisk - gratulerer![]()
![]()
![]()
Tusen takk! Bare en dag, men for en fin dagFantastisk!Gratulerer! Hva mange uker/dager?

7+1
Timene går sakte nå kjenner jeg