Nedtelling til TUL

Fått innkalling til vanleg TUL-time 16. februar, så då er det vel berre å starte nedtellinga :cool14

42

Er det forresten veldig seint? Eg vil vere 13+4 den dagen. Det føles veldig leeenge til :smiley-ashamed004
Har tenkt samme! Skal visstnok være uke 12-14. Jeg venter fortsatt på innkalling og er 9+5 i dag. Fått beskjed at innkalling kommer veldig brått på, er stor pågang i Oslo hvor jeg bor:)

Begynner å telle ned til neste ultralyd (denne gangen privat) etter tidlig ultralyd pga. IVF i dag:

14

I hvilken uke har dere fått Tidlig ultralyd? Den via det offentlige, ser på Helsenorge den skal være mellom uke 11-13+6. skal til legen denne uken så får be hun henvise meg er 10+2 da:rolleyes: var kun på ultralyd i uke 19 med forrige barn så litt nytt

I hvilken uke har dere fått Tidlig ultralyd? Den via det offentlige, ser på Helsenorge den skal være mellom uke 11-13+6. skal til legen denne uken så får be hun henvise meg er 10+2 da:rolleyes: var kun på ultralyd i uke 19 med forrige barn så litt nytt
Ville ringt sykehuset og spurt om å flytte den. Det er jo litt tidlig. Lest at de ser best 12-14, hva gjelder nakkefold og annen utvikling

Back
Topp