Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Er veldig mange av oss som teller ned til en veldig tidlig UL (privat eller offentlig) her, ikke OTUL8 dager! Hehe men usikker på om dere egentlig mener ordinær tidlig ultralyd? For jeg har nedtelling på privat ultralydburde det da egentlig ikke stå her?
![]()
Det er bra! Haha. Tenker når jeg er ferdig og telle ned til den private får et starte på ny nedtellingEr veldig mange av oss som teller ned til en veldig tidlig UL (privat eller offentlig) her, ikke OTULså du teller ned helt riktig sted, hehe!
Tror det er ganske vanlig!Fått innkalling til vanleg TUL-time 16. februar, så då er det vel berre å starte nedtellinga
42
Er det forresten veldig seint? Eg vil vere 13+4 den dagen. Det føles veldig leeenge til![]()
Jeg telte først ned til privat tidlig ultralyd, og etter den begynte jeg tellingen til OTUL8 dager! Hehe men usikker på om dere egentlig mener ordinær tidlig ultralyd? For jeg har nedtelling på privat ultralydburde det da egentlig ikke stå her?
![]()