Nedtelling til TUL

13 dager. Men jeg er overstimulert etter å ha blitt gravid gjennom IVF og har allerede tatt UL 4 ganger pga det.
 
13 dager her også!
Og håper det går bra med deg :Heartred Har vært gjennom det der selv.
Denne gangen ble det totalfrys, for å unngå at det skjedde igjen. Gravid på første fryseforsøk :smiley-bounce012
Takk ❤️ Hurra for at du ble gravid på første fryseforsøk! :D
Det så ikke ut som fare for overstimulering ved innsett, men jeg ble det av at jeg ble gravid. Det går ok, men er sykemeldt og har så langt tappet væske fra buken 3 ganger. Skal igjen i morgen. Har en del smerter, og i tillegg har leververdiene mine begynt å stige, så det må følges nøye opp sa de. Men jeg er jo veldig glad for å ha blitt gravid da!
 
Takk ❤️ Hurra for at du ble gravid på første fryseforsøk! :D
Det så ikke ut som fare for overstimulering ved innsett, men jeg ble det av at jeg ble gravid. Det går ok, men er sykemeldt og har så langt tappet væske fra buken 3 ganger. Skal igjen i morgen. Har en del smerter, og i tillegg har leververdiene mine begynt å stige, så det må følges nøye opp sa de. Men jeg er jo veldig glad for å ha blitt gravid da!
Stor stas! Gratulerer så mye :Heartred
Håper det roer seg snart. Jeg lå på sykehus flere dager, men dette er mange år siden da. Skumle greier, men heldigvis blir man jo passet godt på :Heartred
 
Stor stas! Gratulerer så mye :Heartred
Håper det roer seg snart. Jeg lå på sykehus flere dager, men dette er mange år siden da. Skumle greier, men heldigvis blir man jo passet godt på :Heartred
Takk ❤️ Absolutt skumle greier! Veldig glad for at klinikken tapper direkte og at jeg har sluppet innleggelse foreløpig. Men de har nevnt det flere ganger avhengig av hvordan blodprøvene utvikler seg videre. Føler meg uansett godt passet på, så det er fint :happy:
 
35 dager føles sååå lenge til men fant jo ut at jeg var gravid i dag så er jo bare å smøre seg med tålmodighet :love017
 
Back
Topp