Samme herEn dag!

Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Samme herEn dag!

Skal tas mellom 11-14 uker tror jeg.Jeg har fått tidlig ul på sykehuset 7 feb. Er da over 14 uker. Er det ikke meningen den skal tas rundt 12?
Og den ordinære har jeg fått når jeg er over 20.
Nå er ikke dette TUL i den forstand men jeg skal på ul for å sjekke om det er noe der. Masse lykke til i morgenSamme her![]()

FullgåtteSkal tas mellom 11-14 uker tror jeg.
Teller du graviduker eller fullgåtte uker?
) tror jeg ringer de i morgen for å høre Ja da ville jeg absolutt tatt kontaktFullgåtteer 14+1 (men tror egentlig jeg er nærmere 15
) tror jeg ringer de i morgen for å høre
tenker det er dumt å ta den forseint
Åja, har du en følelse av at det ikke er noe der?Nå er ikke dette TUL i den forstand men jeg skal på ul for å sjekke om det er noe der. Masse lykke til i morgen![]()
masse lykke til til deg også! Krysser alt for deg 
Ja, jeg har blødd siden 13 desember så er veldig skeptiskOgså bruker jeg støttemedisiner fordi jeg har hatt så mange SA fra før.Åja, har du en følelse av at det ikke er noe der?masse lykke til til deg også! Krysser alt for deg
![]()

Ja, jeg har blødd siden 13 desember så er veldig skeptiskOgså bruker jeg støttemedisiner fordi jeg har hatt så mange SA fra før.
Tusen takk![]()
Lykke til i morgenJa, jeg har blødd siden 13 desember så er veldig skeptiskOgså bruker jeg støttemedisiner fordi jeg har hatt så mange SA fra før.
Tusen takk![]()

Tusen takkLykke til i morgen![]()

Det gikk! Hun viste ikke hvorfor jeg hadde blødd så mye men det gikk. Fin hjerteaktivitet.Hvordan gikk det?![]()
Det gikk! Hun viste ikke hvorfor jeg hadde blødd så mye men det gikk. Fin hjerteaktivitet.
Nå skjønner jeg ingenting!!