4
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Er personen som tar ultralyd dyktig og godt kjent med nub, så kan kjønnet sees fra 12+5.Fikk innkallelse til tul idag 47 laaaange dager å venteEr det noen som vet om man kan få vite kjønn på tul?
Man skal likevel ta det med en bitte liten klype salt. Likevel oppgis det aldri kjønn om det er et snev usikkerhet
Hvis jeg har talt riktig, så vil jeg være 13,5uke daEr personen som tar ultralyd dyktig og godt kjent med nub, så kan kjønnet sees fra 12+5.Man skal likevel ta det med en bitte liten klype salt. Likevel oppgis det aldri kjønn om det er et snev usikkerhet
![]()
AbsoluttHvis jeg har talt riktig, så vil jeg være 13,5uke daHvis jeg får en dyktig en vil det kanskje være mulig da?
![]()
Om du ikke alt har gjort det, sett deg litt inn i nub teorien, kanskje du klarer å se det selv
Ferdig på tul! Alt var helt som det skulle! raske fine hjerteslag og målt til 8+0![]()
Hurra og hurraFerdig på ultralyd, fikk se en liten søt sak med bankende hjerte. Termin 22-23 august![]()

Kanskje litt dumt spørsmål…AbsoluttOm du ikke alt har gjort det, sett deg litt inn i nub teorien, kanskje du klarer å se det selv
![]()
Absolutt ikke et dumt spørsmålKanskje litt dumt spørsmål…Hva er nub teorien?

AbsoluttOm du ikke alt har gjort det, sett deg litt inn i nub teorien, kanskje du klarer å se det selv
![]()