Nedtelling til tul

Fikk innkallelse til tul idag 47 laaaange dager å vente:dead: Er det noen som vet om man kan få vite kjønn på tul?

Fikk innkallelse til tul idag 47 laaaange dager å vente:dead: Er det noen som vet om man kan få vite kjønn på tul?
Er personen som tar ultralyd dyktig og godt kjent med nub, så kan kjønnet sees fra 12+5. :happy: Man skal likevel ta det med en bitte liten klype salt. Likevel oppgis det aldri kjønn om det er et snev usikkerhet:hilarious:

Er personen som tar ultralyd dyktig og godt kjent med nub, så kan kjønnet sees fra 12+5. :happy: Man skal likevel ta det med en bitte liten klype salt. Likevel oppgis det aldri kjønn om det er et snev usikkerhet:hilarious:
Hvis jeg har talt riktig, så vil jeg være 13,5uke da:cool: Hvis jeg får en dyktig en vil det kanskje være mulig da?:p

Kanskje litt dumt spørsmål… :p Hva er nub teorien?
Absolutt ikke et dumt spørsmål :joyful:
Nub er begynnelsen på kjønnsorganet til fosteret. Helt i begynnelsen av utviklingen er det som engang skal bli penis eller klitoris omtrent likt på gutter og jenter. Man kan se forskjellen på vinkel/plassering om det er gutt eller jente :happy:

Som di ser på bilde: på ei jente er nuben rett pekende nedover, mens på en gutt er den pekende oppover.
EB885C53-CEBE-4631-A875-37DF04A40579.jpeg

Absolutt :joyful: Om du ikke alt har gjort det, sett deg litt inn i nub teorien, kanskje du klarer å se det selv:love7

Vi visste det var jente pga. Nub theory fra uke 12 sist! Veldig gøy å få det bekrefta på oul ❤️

Jeg har fått tidlig ul på sykehuset 7 feb. Er da over 14 uker. Er det ikke meningen den skal tas rundt 12?

Og den ordinære har jeg fått når jeg er over 20.

Om 4 dager! men da er jeg bare 9+4, er ikke det litt tidlig? Gikk privat i uke 7+1, og alt så fint ut da❤️ Har også fått time til fostermedisinsk poliklinikk 27.1, får dere andre også dette, og er det her de sjekker at alt ser ok ut?

Jeg er 29 år og førstegangsgravid, så kan iiiingenting fra før:nailbiting:

Skal på privat ul i morgen :smiley-bounce012 Er da ca 9+2, tror kanskje jeg er litt lengre.. men vi får se!:cat: måtte avbestille sist (før jul), siden jeg har vært sengeliggende med kvalme:depressed:

Back
Topp