Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Såå bra Ja, det blir liksom mye mer virkelig når du ser noe som faktisk ligner på en baby og som spreller inni der Men så hyggelig at dere har fått en så fin dag med familien og venner og den fine nyhetenDet gikk sååå bra! Dette er vår første, så det var veldig veldig stort å se den lille babyen som virkelig ikke lå stille i livmoren min. Så utrolig gøy å se at det faktisk så ut som en baby var et veldig stort øyeblikk! Og nå valgte vi også å fortelle det til venner og familie, så det ble en veldig stor dag
Jeg har også tul da og er også 13+2 etter mine beregninger Blir spennende!!Da har jeg fått TUL den 17.februar Herlighet som jeg gleder meg! Da er jeg 13+2
16 dager igjen
Åå så spennende! Godt å ha noe å se frem tilJeg har også tul da og er også 13+2 etter mine beregninger Blir spennende!!
Masse lykke til0 - og jeg er smålig nervøs…
Lykke til!0 - og jeg er smålig nervøs…
Neida, det er bare 14 dager. Det går fort det, vi kan ihvertfall late som!11+0 i dag og 2 uker til TUL på sykehuset! Føltes som en evighet