Samme dag som jeg har OTULMandag 13/2 det blir en spennende dag. Selv om jeg har vært på ul 4 ganger hos gyn så blir den diagnostiske ultralyden første store milepæl.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Samme dag som jeg har OTULMandag 13/2 det blir en spennende dag. Selv om jeg har vært på ul 4 ganger hos gyn så blir den diagnostiske ultralyden første store milepæl.
Åh, hvilket sykehus er du på?Samme dag som jeg har OTUL
BærumÅh, hvilket sykehus er du på?
Ok, spennende!Bærum
Når har du time?1 dag! Herremin så nervøs jeg er for i morgen. Heldigvis er det på morningen, ellers hadde ikke jeg fått gjort noe særlig.
Veldig bra! Hun målte meg til 11+5 hun forrige jeg var hos i uke 8 målte meg også 3-4 dager lenger enn jeg trodde jeg var, så kanskje det stemmer spurte om hun kunne gjette kjønn men det turte hun ikke. Troooor jeg fikk et bilde av nub’en. Skal studere den. Var du også til ultralyd i dag?Hvordan har det gått i dag?
Kl 9. skal bli godt å få det overstått Er 12+5 i morgen, så håper alt er fint slik at vi kan begynne å fortelle det til folk.Når har du time?
Så bra at alt bra bra!!Veldig bra! Hun målte meg til 11+5 hun forrige jeg var hos i uke 8 målte meg også 3-4 dager lenger enn jeg trodde jeg var, så kanskje det stemmer spurte om hun kunne gjette kjønn men det turte hun ikke. Troooor jeg fikk et bilde av nub’en. Skal studere den. Var du også til ultralyd i dag?
Det er bra da, jeg fikk 8.30 og det er egentlig like greit. Det er fælt å gå å vente!Kl 9. skal bli godt å få det overstått Er 12+5 i morgen, så håper alt er fint slik at vi kan begynne å fortelle det til folk.
Tar alle dager ekstra jeg fårSå bra at alt bra bra!!
Jeg var til ultralyd i går men ikke til den tidlige ultralyden, den har jeg ikke før den 13/2. Da er jeg 13+1
Så deilig å hoppe litt frem, det taes i mot med takk vil jeg tro.
Jeg tror jeg kommer til å rygge et par dager tilbake, det virker slik når jeg har vært på ul nå.
Jaaa! Husker de få dagene som litt nedtur sjæl ass!Tar alle dager ekstra jeg får
Ååh de få dagene man rygger føles faktisk som et par uker. Husker det fra forrige graviditet. Håper det ikke blir for mange dager. Viktigst at alt er i orden og normalt
En rar følelse som at noe er galt med babyen mener du?Jeg skal på Torsdag har en rar følelse så vet ikke helt hva jeg tror om den timen.. er også nervøs for at frøkna her hjemme brygger på noe så jeg ender opp med å dra alene, det vet jeg ikke om jeg takler faktisk!
Ja, eller jeg vet ikke .. sist svangerskap hadde jeg ul i uke 6 å fikk se et bankende hjerte, denne gangen har jeg ikke sett det faktisk er noe der enda.. så ja kan være det dom tuller med hode mitt, får uansett svaret imorgen på denne tidenEn rar følelse som at noe er galt med babyen mener du?
Det gikk sååå bra! Dette er vår første, så det var veldig veldig stort å se den lille babyen som virkelig ikke lå stille i livmoren min. Så utrolig gøy å se at det faktisk så ut som en baby var et veldig stort øyeblikk! Og nå valgte vi også å fortelle det til venner og familie, så det ble en veldig stor dagHvordan gikk det?
Ja, det kan jo hende. Jeg vet så godt hvordan det er. Går liksom med et forbehold hele tiden.Ja, eller jeg vet ikke .. sist svangerskap hadde jeg ul i uke 6 å fikk se et bankende hjerte, denne gangen har jeg ikke sett det faktisk er noe der enda.. så ja kan være det dom tuller med hode mitt, får uansett svaret imorgen på denne tiden