Nedtelling til TUL

Samme har vi gjort :p vil begynne å selge unna jenteklær om det er en lillebror i magen
Det må vi og, hvis det er jente :laughing002 Har kasser med klær fra 50-86, så det er mye å selge unna hvis det plutselig skulle dukke opp det andre kjønn:hilarious: Tviler, men lov å håpe på ei lita dukke:laughing002:love017

1 dag! Ikke vært på ultralyd tidligere i svangerskapet så dette blir så spennende :)

Det må vi og, hvis det er jente :laughing002 Har kasser med klær fra 50-86, så det er mye å selge unna hvis det plutselig skulle dukke opp det andre kjønn:hilarious: Tviler, men lov å håpe på ei lita dukke:laughing002:love017
Har klær helt opp til 92 , som jeg da kan kvitte meg med. Men foreløpig ser det ut som vi slipper billig unna- med ei lita frøken til :dummy1:

1uke!

6 dager

Føler jeg nettopp var på ultralyd, men har nå fått offentlig tidlig ultralyd om 14 dager. Da vil jeg være neste 14 uker, så litt seint å få time men de hadde såpass stor pågang og lite tilgjengelige timer..

5dager

Jeg var på TUL i dag og alt var heldigvis som det skulle være. Nå skal jeg prøve å senke skuldrene og tenke at dette faktisk skjer!

Back
Topp