Ikke lenge igjen!
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Ikke lenge igjen!
Da får du jo se en liten bamsemums daJeg har TUL etter sommerferien... Om 32 dager! Da er jeg allerede 9 uker på vei.
Jeg får bare se en liten reke

Det føles nesten ikke ut som en TIDLIG ultralyd, men men. Jeg har fått time 2. august, fordi i juli er overlegen på ferie...Da får du jo se en liten bamsemums daJeg får bare se en liten reke
![]()
Nei, det skjønner jeg. Heldigvis føles det som de første dagene/ ukene går litt fortere nå med sommer og ferietid enn det kanskje ville føltes hvis vi hadde fått positiv test på høstenDet føles nesten ikke ut som en TIDLIG ultralyd, men men. Jeg har fått time 2. august, fordi i juli er overlegen på ferie...
Jeg fikk tidlig UL fordi jeg var gjennom EXU sist. Tror ikke de nekter det, neiI dag skal jeg til legen og be om tidlig UL, har en tidligere exu. Håper det jeg får det, hadde vært rart hvis ikke etter som sykehuset sa jeg skulle få det.
Samme dumme erfaring har jegHar tul egentlig ikke før vi er 10+6, men bestilte time hos Aleris den 14.07. Da er vi 8+0, ca samme som vi var sist gang vi fikk påvist MA og fosteranlegget ble målt til 6+1. Tenker vi uansett beholder timen i begynnelsen av august for å se at alt fortsatt er bra hvis det er bra. Merker jeg gruer meg litt til tul. Engstelig for å se det samme som sist.
Og også engstelig for samme beskjed
Denne gangen skal jeg 6+4 og hvis det er noe der går jeg nok i uke 9 igjen. Men veldig redd det ikke er noe. 6 dager til jeg får den beskjeden
Jeg får også først etter ferien, om 31 dager. Som du sier føles det nesten ikke som tidlig ul, men.... Jeg satser på at de neste ukene går fort pga ferie og ting som skjer. Pga tidligere erfaringer klør det litt i fingrene etter å bestille privat, men jeg tror jeg skal klare å holde megJeg har TUL etter sommerferien... Om 32 dager! Da er jeg allerede 9 uker på vei.