Jaaa, det er så sprøtt, og så fint! Takk<3 Er 8+0Ååh, se lille!! Jeg blir så rørt av disse. Det er jo en liten bebis inni magen din! Gratulerer! Du skal bli mamma! Hvor langt er du på vei?
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Jaaa, det er så sprøtt, og så fint! Takk<3 Er 8+0Ååh, se lille!! Jeg blir så rørt av disse. Det er jo en liten bebis inni magen din! Gratulerer! Du skal bli mamma! Hvor langt er du på vei?
Godt å se det gikk fint! og godt å se det går bra med noen med milde symptomer også. Hilsen ei med kun ømme pupperTUL idag, og vi fikk heldigvis se en liten bønne på 15 mm med bankende hjerte!! Utrolig sprø opplevelse… Plutselig kjennes det veldig reelt og at alt mest sannsynligvis vil gå bra! Vært så nervøs mtp. tidligere graviditeter som ikke gikk bra + at helt ærlig har jeg hatt ganske milde symptomer sammenliknet med hva jeg leser mange av dere andre har, så kjent på en liten uro pga det. Utrolig lettende! Neste «check» blir NIPT, så krysser fingrene for at det også går bra. Weeee, tenk at jeg skal bli mamma!Vis vedlegget 384930
Egentlig burde man jo bare være innmari glad for det, men vanskelig å ikke tenke at det kan være et dårlig signal! Krysser fingrene for at det vil gå bra med deg ogsåGodt å se det gikk fint! og godt å se det går bra med noen med milde symptomer også. Hilsen ei med kun ømme pupper
Er nettopp det. Veldig glad, men gjør meg veldig usikker! vært gjennom en MA tidligere, men også et fult svangerskap i ettertid, så føler meg ok avslappet og mer beredt på at det kan skjeEgentlig burde man jo bare være innmari glad for det, men vanskelig å ikke tenke at det kan være et dårlig signal! Krysser fingrene for at det vil gå bra med deg også
Dette kjenner jeg meg så igjen i! Jeg har tul hel på slutten av ferien min, så jeg går nesten bare å gleder meg til ferien er over21 dager. Kjennes ut som en evighet Og litt kjipt å vente på/glede seg til noe som skjer etter ferien. Skulle gjerne hatt litt ferie etter det også, slik at jeg fikk noen dager der jeg ikke konstant gikk og gruegleda meg