Nedtelling til TUL

28 dager! Lenge, men sånn blir det i denne ferietiden. Er da 11+3, så krysser fingre for å se en liten venn.

15 dager!! Fikk telefon fra sykehuset i dag om at jeg får komme inn til TUL i uke 8 grunnet historikk og bekymringer.

TUL i dag, uke 7+1 etter IVF :Heartpink En liten bønne på 12 mm med plommesekk, og en hjertefrekvens på 145-150:joyful: Var litt lengre foster enn befruktning tilsier, men det sa gynekologen var helt normalt så tidlig, bare et par mm forskjell kan endre termin nesten en uke. Alt var i alle fall slik det skal være! Så nå håper jeg bare den er frisk, og blir der ca. 33 uker til:)
IMG_20220719_134619.jpg

TUL i dag, uke 7+1 etter IVF :Heartpink En liten bønne på 12 mm med plommesekk, og en hjertefrekvens på 145-150:joyful: Var litt lengre foster enn befruktning tilsier, men det sa gynekologen var helt normalt så tidlig, bare et par mm forskjell kan endre termin nesten en uke. Alt var i alle fall slik det skal være! Så nå håper jeg bare den er frisk, og blir der ca. 33 uker til:)
Vis vedlegget 384834
Åååh! Dette er rørende å se! Så koselig! :love7

Vis vedlegget 384834
Fantastisk :joyful: :Heartpink

44 dager

TUL idag, og vi fikk heldigvis se en liten bønne på 15 mm med bankende hjerte!!:love017 Utrolig sprø opplevelse… Plutselig kjennes det veldig reelt og at alt mest sannsynligvis vil gå bra! :shy: Vært så nervøs mtp. tidligere graviditeter som ikke gikk bra + at helt ærlig har jeg hatt ganske milde symptomer sammenliknet med hva jeg leser mange av dere andre har, så kjent på en liten uro pga det. Utrolig lettende! Neste «check» blir NIPT, så krysser fingrene for at det også går bra. Weeee, tenk at jeg skal bli mamma!:Heartpink956B7D92-149F-446D-BD6A-096C60913B17.jpeg

TUL idag, og vi fikk heldigvis se en liten bønne på 15 mm med bankende hjerte!!:love017 Utrolig sprø opplevelse… Plutselig kjennes det veldig reelt og at alt mest sannsynligvis vil gå bra! :shy: Vært så nervøs mtp. tidligere graviditeter som ikke gikk bra + at helt ærlig har jeg hatt ganske milde symptomer sammenliknet med hva jeg leser mange av dere andre har, så kjent på en liten uro pga det. Utrolig lettende! Neste «check» blir NIPT, så krysser fingrene for at det også går bra. Weeee, tenk at jeg skal bli mamma!:HeartpinkVis vedlegget 384930
Ååh, se lille!! Jeg blir så rørt av disse. Det er jo en liten bebis inni magen din! Gratulerer! Du skal bli mamma! :Heartred Hvor langt er du på vei?

TUL idag, og vi fikk heldigvis se en liten bønne på 15 mm med bankende hjerte!!:love017 Utrolig sprø opplevelse… Plutselig kjennes det veldig reelt og at alt mest sannsynligvis vil gå bra! :shy: Vært så nervøs mtp. tidligere graviditeter som ikke gikk bra + at helt ærlig har jeg hatt ganske milde symptomer sammenliknet med hva jeg leser mange av dere andre har, så kjent på en liten uro pga det. Utrolig lettende! Neste «check» blir NIPT, så krysser fingrene for at det også går bra. Weeee, tenk at jeg skal bli mamma!:HeartpinkVis vedlegget 384930
Så nydelig, en minibaby jo :joyful:

Back
Topp