Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Fikk tidenes overraskelse på TUL i dag, der var det ikke bare et dunkende hjerte, men TO!!Tvillinger
Det var litt av et sjokk, jeg bare begynte å le, men herregud så godt å se at det er liv![]()

1Livredd for morgendagen
Herlighet, gratulerer såå myeFikk tidenes overraskelse på TUL i dag, der var det ikke bare et dunkende hjerte, men TO!!Tvillinger
Det var litt av et sjokk, jeg bare begynte å le, men herregud så godt å se at det er liv![]()
Dobbel glede

1Livredd for morgendagen
Lykke til1dag igjen

krysser alt her også for at dere får gode nyheter!Så fantastisk med bankende hjerter <3 Gratulerer så mye <3Fikk tidenes overraskelse på TUL i dag, der var det ikke bare et dunkende hjerte, men TO!!Tvillinger

0! Skulle egentlig ikke før om en uke, men hadde litt blødning i går så fikk booket hastetime i nabobyen i dag. Heldigvis var alt som det skulle og fikk se hjerteslagene klart og tydelig![]()
Herlighet, gratulerer såå myeDobbel glede
![]()
Tusen takkSå fantastisk med bankende hjerter <3 Gratulerer så mye <3