Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Oi, så spennendeHadde egentlig bestilt til neste tirsdag (ca. 6+3 da), men fremskyndte det til kommende lørdag. Klarer bare ikke å vente lenger, er såå nervøs. Håper det ikke er for tidlig til å se noe, hvis det er det så får vi bare dra på enda en litt senere![]()
Det er jo ikke lenge til i det hele tatt. Føler det ble mer virkelig nå som timen er bestilt
Krysser fingrene for at jeg får bruk for timen denne gangen 
Samme dag som megHar TUL 21. mars, da er jeg 7+3![]()

Vet ikke helt om jeg skal ha tidlig ul denne gangen å heller bare vente til ordinær ulmen veldig betryggende å få bekreftet at alt ser normalt ut da
Oi, så spennendeDet er jo ikke lenge til i det hele tatt. Føler det ble mer virkelig nå som timen er bestilt
Krysser fingrene for at jeg får bruk for timen denne gangen
![]()
Ja, usikker jeg også. Denne gangen får jeg TUL av det offentlige, men er veldig lenge å vente på den.
Hva er grunnen til at får TUL? Jeg fikk sist og fikk ganske fort. Under 1 uke fra henvisning.Ja, usikker jeg også. Denne gangen får jeg TUL av det offentlige, men er veldig lenge å vente på den.
Hva er grunnen til at får TUL? Jeg fikk sist og fikk ganske fort. Under 1 uke fra henvisning.

Vet de har endret lovverket, men har vel ikke klart å i verksette det enda.

Var helt forberedt på å ikke få bekreftet at det var noe bankende hjerte, men ville bare vite at det ER noe der. 
Det er såpass stor usikkerhet i målingene at det ville jeg ikke tenkt påDette syns jeg er superpinlig, men jeg klarte altså ryke på en TUL i dagVar helt forberedt på å ikke få bekreftet at det var noe bankende hjerte, men ville bare vite at det ER noe der.
MEN! På den klinikken hadde de nettopp fått flunkende nytt hypernyteknologisk ultralydutstyr. Som gjorde at vi fikk se et bankende hjerte!!!
En helt fantastisk følelse
På bildene jeg fikk med meg så står det at embryoet er 1,3 mm langt. Men i følge helseoversikt-appen så er embryoet ca 2 mm langt i uke 5 og 1-3 mm langt i uke 6 (jeg er ca 5+3 nå). Er det noen som vet om det er bekymringsverdig?
Okei, tusen takk! Godt å høreDet rt
Det er såpass stor usikkerhet i målingene at det ville jeg ikke tenkt på
Kan legge til at i mitt forrige svangerskap bommet tul i uke 9 en hel uke. Og tul i uke 13/14 en uke andre veien. Så satt med ultealyterminer på alt fra 20 november til 3 desember eller noe. Fikk en frisk gutt ca midt mellom
4-5 uker er for norsk helsevesen ofter 4+0 - 5+6. Det snakkes oftest om fullførte uker, det skaper ofte forvirring iom at appene snakker om påbegynt uke.Okei, tusen takk! Godt å hørehun sa det liksom så selvfølgelig og kontant, og sa «så da er du 4-5 uker på vei» men jeg er jo i uke 6 - pluss at hjertet hadde begynt å slå, så det hun sa kan jo ikke helt stemme da.