Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari

Hvis du har ventet over 10 dager som er svarfristen så ville jeg ringt avdelingen du er henvist til. De hadde glemt å sette med opp på time selvom henvisningen var vurdert etter bare noen dager25 (og veeeeenter på svar på henvisning for tul fra jordmor/sykehuset... hvor lang tid tar det liksom?!?)

Har bare ventet 2, men jeg er en SVÆRT utålmodig sjelHvis du har ventet over 10 dager som er svarfristen så ville jeg ringt avdelingen du er henvist til. De hadde glemt å sette med opp på time selvom henvisningen var vurdert etter bare noen dager![]()
men skal ta kontakt med jm om jeg ikke hører noe i starten av neste uke DasåHar bare ventet 2, men jeg er en SVÆRT utålmodig sjelmen skal ta kontakt med jm om jeg ikke hører noe i starten av neste uke
![]()
Jeg var hos jordmor på tirsdag og fikk innkalling til ordinær ultralyd i går så det kan gå ganske raskt også.Gikk ca så lang tid med oul her, så håper det ikke går for lang tid å få tulDasåJeg var hos jordmor på tirsdag og fikk innkalling til ordinær ultralyd i går så det kan gå ganske raskt også.