Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari

Forstår deg godt! Jeg hadde en MA I uke 12 august 2019. Fikk TUL(uke 8 og 12) når jeg da ble gravid igjen okt 2019, som resulterte i min juli20 datter9 dager! Fastlegen min har ultralydEr da i uke 7.. litt tidlig, men hadde MA i uke 8 sist, så godt å se om «det er noe der».
skal til legen neste tirsdag, skal forhøre om TUL da
Første gang jeg var gravid var jeg på ultralyd når jeg var 6+1, da så vi en bitte bitte liten en og hjerte sloSkal egentlig i morgen, men lurer på om det er noe vits.. legen min mener det, for hun tror jeg kan være lenger på vei, men i følge meg selv vil jeg være 5+6 i morgen, og hvis det stemmer vil vi vel ikke se noenting? Og bare bli dødsbekymra..
Såpass tidlig ja. Men jeg er jo 5+6 i morgen, og leser overalt på nettet at bare få dager utgjør stor forskjellFørste gang jeg var gravid var jeg på ultralyd når jeg var 6+1, da så vi en bitte bitte liten en og hjerte slo![]()
Tok du innvendig da? Skal på ultralydklinikken og de har bare utvendig tror jeg..Første gang jeg var gravid var jeg på ultralyd når jeg var 6+1, da så vi en bitte bitte liten en og hjerte slo![]()
Skal egentlig i morgen, men lurer på om det er noe vits.. legen min mener det, for hun tror jeg kan være lenger på vei, men i følge meg selv vil jeg være 5+6 i morgen, og hvis det stemmer vil vi vel ikke se noenting? Og bare bli dødsbekymra..
Skal egentlig i morgen, men lurer på om det er noe vits.. legen min mener det, for hun tror jeg kan være lenger på vei, men i følge meg selv vil jeg være 5+6 i morgen, og hvis det stemmer vil vi vel ikke se noenting? Og bare bli dødsbekymra..