Sender lange varme klemmer til degGRUER MEG TIL I MORGEN
Legg inn oppdatering herFollow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Sender lange varme klemmer til degGRUER MEG TIL I MORGEN
Legg inn oppdatering herHvordan gikk det?Har time i morgen kl 8.00, er så spent!!! Kanskje alle gode ting er fire..?
Krysser fingrene for degGRUER MEG TIL I MORGEN
jeg gruer meg også til timen i morgen, men blir uansett godt å se om det er liv.GRUER MEG TIL I MORGEN
Det er nervepirrende å gå slik å ventekjenner på følelsen! Jeg holdt på å gå ut av mitt gode skinn før min forrige TUL. Nå gruer jeg meg ihjel til neste.
men vet du! Dette skal gå bratenker masse på deg!
GRUER MEG TIL I MORGEN

Masse lykke til i dag.Da er dagen for TUL her. Oppe tidlig da jeg ofte blir litt uggen i magen når jeg er spent/stressa. (Har irritabel tarm)
Grugleder meg. Men blir uansett godt å få det overstått! Så krysser jeg alt jeg har for at det går bra med spiren.
Da er dagen for TUL her. Oppe tidlig da jeg ofte blir litt uggen i magen når jeg er spent/stressa. (Har irritabel tarm)
Grugleder meg. Men blir uansett godt å få det overstått! Så krysser jeg alt jeg har for at det går bra med spiren.
Masse lykke til i dag! Kom nettopp fra første tul nå, og hørte hjertet!Da er dagen for TUL her. Oppe tidlig da jeg ofte blir litt uggen i magen når jeg er spent/stressa. (Har irritabel tarm)
Dette skal gå bra vettu 
Masse lykke til i dag! Kom nettopp fra første tul nå, og hørte hjertet!Dette skal gå bra vettu
![]()
Helt herlig!Ååå, så fantastisk!
Får se om jeg klarer å vente helt til uke 12, eller om jeg tar en uke 9/10 og igjen 12/13Hei, har ikke irritabel tarm(såvidt jeg vet), men kan også ofte bli løs i systemet og få vondt i magen når jeg gruer meg. Våknet nå kl 10 og er så sliten. Lå lenge før jeg sovnet i går og har drømt alt som går an å drømme ila natten. Helt utslitt, haha.
Masse masse masse lykke til!!!<3
Masse lykke til i dag! Kom nettopp fra første tul nå, og hørte hjertet!Dette skal gå bra vettu
![]()

Lykke til. Får samboer være med inn? Satser på at alt står bra til med den lilleGratulerer til alle dere med gode nyheter idag.
Jeg sitter kvalm av bekymring her og venter på at sambo skal bli ferdig i dusjen. Så er det min tur og så kjører vi.
7+1