Nedtelling til TUL

6+5, og alt så like fint ut i dag :Heartred

Ingen tegn til pågående blødning, men pga akutt katastrofesnitt for 8 måneder siden - henviste hun meg til sykehuset for oppfølging videre. Det er veldig betryggende!

Vedlegg

• CB957811-8512-46DF-BD4C-AC0AB65498E3.jpeg
    CB957811-8512-46DF-BD4C-AC0AB65498E3.jpeg
    56,3 KB · Visninger: 22
Han fant også blødningen. Den lå i morkaken, men han sa at det ikke var noe å bekymre seg over. Velger å tro på han... fosteret målte 5mm, noe jeg syntes var litt lite. Var på TUL forrige svangerskap 7+0, og da var det 9mm. Målingen var dog fort og gæli, så den var nok ikke særlig nøyaktig. Han sa 6-7 uker. Jeg er 6+6 i dag, så velger å følge den :)
Herregud jeg er så lettet!!

Han fant også blødningen. Den lå i morkaken, men han sa at det ikke var noe å bekymre seg over. Velger å tro på han... fosteret målte 5mm, noe jeg syntes var litt lite. Var på TUL forrige svangerskap 7+0, og da var det 9mm. Målingen var dog fort og gæli, så den var nok ikke særlig nøyaktig. Han sa 6-7 uker. Jeg er 6+6 i dag, så velger å følge den :)
Yay så bra❤️ Nå kan du sende skuldrene :-)

6+5, og alt så like fint ut i dag :Heartred

Ingen tegn til pågående blødning, men pga akutt katastrofesnitt for 8 måneder siden - henviste hun meg til sykehuset for oppfølging videre. Det er veldig betryggende!
Herlig. Og så fint du får ekstra oppfølging da :-)

Knøttet mitt målte 0,62 i dag, og jeg er 6+5. Men, de varierer jo så veldig i størrelse på denne tiden!
Så utrolig herlig at alt så bra ut :Heartred

Knøttet mitt målte 0,62 i dag, og jeg er 6+5. Men, de varierer jo så veldig i størrelse på denne tiden!
Så utrolig herlig at alt så bra ut :Heartred

Satser på at det er helt normalt. Regner meg han hadde sagt noe om det var aaalt for lite!

Jeg har hørt de kan pause litt i veksten når organer utvikler seg. Med datter opplevde jeg at hun vokste mellom 6- 9mm i uka (fikk ukentlig TUL fra 7 -12 uker) og den ene uka hadde hun kun vokst 2 mm. Da var jeg sikker på at det kom til å ta slutt. Med hun tok det igjen neste uka:)

18 dager igjen til neste TUL. Skikkelig nervepirrende. Skal være 9+5 da, og håper så inderlig at det er liv inni der fremdeles.

Neste Tul på meg er også 9+5. 16 dager til.. Så spent på å se om alt fortsatt står bra til og at det har vært normal utvikling der inne❤️

5 dager! Tiden går saaakte

Ja, skikkelig skummelt! Jeg har ei jente på 2år fra før. Med henne hadde jeg litt blødninger i uke 6-7. Men alt gikk fint. Mens nå sist begynte jeg å spotte litt i uke 13. Når jeg da ble sendt på ultralyd og fikk vite at det ikke hadde vært liv siden uke 8 kom det som et stort sjokk. Blødde jo mindre den gang enn den gangen det gikk fint. Så var ikke forberedt i det hele tatt på at det var noe galt.
Denne gang er det i grunn motsatt. Er liksom mer innstilt på at det går galt enn bra.

Hadde samme opplevelse som deg før vi fikk barnet vårt.. Var på TUL i uke 8 og så et hjerte som slo. I uke 13 kom blødningen og vi fikk bekreftet det verste :/

Den følelsen henger i, og man vet hvor heldig man er hvis det går bra..

Back
Topp